استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند حق واگذاری امکانات به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۸۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 28 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی در خصوص مقررات مربوط به انتخابات، اظهارداشت: حمایت و دخالت در امور نامزدهای انتخاباتی خلاف و جرم است، بنابراین روسا و مدیران کل باید بطور جدی این موضوع را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد بستری مناسب برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در صحنه انتخابات، ادامه داد: تمامی  نهادهای اجرایی در استان و شهرستان‌ها موظفند، امکانات خود را بر مبنای در خواست در اختیار استانداری و فرمانداری‌ها قرار دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: فرمانداری‌ها مجری اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها هستند، لذا همکاری هر چه بیشتر با این نهادها ضروری است.

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را ضروری خواند و اضافه کرد: همکاری و بسترسازی مناسب برای برگزاری انتخابات، سبب برپایی هرچه باشکوه تر این رویداد خواهد شد.

رضایی به لزوم معرفی هر چه بیشتر خدمات و اقدامات به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای این موضوع به شمار می‌رود و در کنار آن نیاز است که مدیران در شهرستان‌ها حضور یابند و پای درد و دل اقشار مختلف بنشینند.

وی تاکید کرد: ادارات کل برای برنامه‌های مرتبط با دهه فجر امسال با استانداری هماهنگ باشند تا این دهه با برنامه ریزی مناسب و برنامه‌های خوب همراه شود.

انتخابات مجلس دوم اسفند امسال در سراسر کشور و در اصفهان با حضور ۶۰ هزار نفر دست‌اندرکار در سه هزار شعبه اخذ رای برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار