مسابقه ملی کتاب‌خوانی از كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهي از منكر» از1 بهمن ماه تا پايان بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵ 27 January 2020

به گزارش تابناک قم، این مسابقه با هدف ترویج فریضه فراموش شده به صورت پایه ای است و علاقمندان به این موضوع جهت دريافت نسخه الكترونيك كتاب و شركت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الكترونيك كتابخواني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور به نشاني www.samakpl.ir مراجعه نمايند.

یادآور می شود مسابقه مذكور به صورت چهارگزينه‌اي و الكترونيك است که پوستر مسابقه نیز از طريق شبکه دولت براي مسئولان، مدیران و كارشناسان محترم روابط عمومی ادارات استان برای اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری مردم در ارسال شده است.

جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه نیز شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) خواهد بود.

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش کلی به زیور طبع آراسته شده است که مهم‌ترین مباحث مطرح شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه داده است.

این بخش‌ها شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای»، «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر» هستند.

کتابچه حاضر مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ای از هیچ نویسنده‌ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم با فرهنگ خواندن متون اصیل و گسترش همگانی کردن این واجب فراموشی شده است.

این مسابقه ملی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهي از منكر در حال برگزاری است.

مسابقه ملی امر به معروف و نهی از منکر در قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار