کد خبر: ۸۱۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 26 January 2020

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ششمین برنامه ملاقات مردمی خود که از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا ظهر به مدت ۳ ساعت بطول انجامید با مردم و برخی از تولیدکنندگان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز یکشنبه در دیداری هر چند فشرده با قشرهای مختلف مردمی از دورترین و محروم ترین نقطه استان یعنی روستای بلوط بلند لوداب و همچنین برخی سرمایه گذاران و بخش خصوصی دیدار و ضمن آشنایی نزدیک با مشکلات، تنگناها و خواسته های آنان بر رفع سریع مشکلات این افراد نیز تاکید کرد.

از توسعه و کمک به بهبود وضع رفاه اجتماعی  تا تحقق حقوق شهروندی ، توجه به امر توسعه روستاها با توزیع عادلانه امکانات و همچنین رفع موانع تولید بر سر راه تولید کننده و سرمایه گذار و نیز پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض به سرمایه گذاران و طرح های راکد خواسته ها و دغدغه هایی بود که امروز از زبان ملاقات کنندگان با کلانتری مطرح شد.

کلانتری تاکید کرد که دیدارها و ملاقاهای عمومی مسئولان و متولیان امربا مردم منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشا در حل مشکلات و دغدغه های جدی آنان خواهد شد.

کلانتری یاداور شد: دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در دیدارهای عمومی استاندار و مسئولان ومتولیان امر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
گزارشی از ششمین دیدار مردمی استاندار + تصاویر

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات روستای بلوط بلند لوداب

در میان این درخواست کنندگان امروز حضور یک خانم عضو شورای اسلامی روستای بلوط بلند لوداب نیز بیش از همه توجه استاندار کهگیلویه وبویراحمد را به خود جلب کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیزپس از شنیدن مشکلات این روستا از زبان عضو شورای شهر در این زمینه خواستار تشکیل کارگروه ویژه ای با محوریت دفتر روستایی استانداری برای پیگیری و تسریع در رفع مشکلات و خواسته های مردم این روستا شد.
گزارشی از ششمین دیدار مردمی استاندار + تصاویر

 کلانتری در این دیدار مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی ، راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای ، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین معاونان اقتصادی، عمرانی و حوزه امور بانوان استانداری و نیز شخص فرماندار بویراحمد و بخشدار لوداب را موظف به بازدید و حضور میدانی  ظرف هفته جاری از این روستا و سایر روستاهای اقماری و حومه بخش لوداب کرد.

وی بیان کرد: مدیرکل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نتایج این سفر و بازدید میدانی و همچنین مصوبات اجرایی دستگاه های مربوطه را روز شنبه هفته آینده به دفتر استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات و تنگناهای مردم این روستا و بخش لوداب ارائه دهد.
گزارشی از ششمین دیدار مردمی استاندار + تصاویر
 
یکی از دیدارهای ویژه امروز ملاقات رئیس و اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ایران با کلانتری بود.

برخی از مدیران کل و معاون اقتصادی استاندار نیز کلانتری را در این ملاقات ها همراهی می کرد و به صورت ویژه تمامی موارد از سوی مراجعه کنندگان بیان و مورد بررسی قرار می گرفت.
از مهم ترین خواسته های اصناف در این دیدارجلوگیری از برگزاری نمایشگاه های غیر ضرور، پیگیری حقوق اصناف به صورت کشوری،ساماندهی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای بدون مجوز، تعیین تکلیف واحدهای صنفی در جمعه بازار یاسوج باتوجه به اینکه این واحدها فاقد پروانه کسب هستند و همکاری بیش از پیش سازمان مالیاتی، شهرداری و سازمان صمت با اصناف بود.

استاندار پس از شنیدن خواسته ها و مطالبات اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان، اظهار داشت: معاون اقتصادی موظف است نسبت به تشکیل نشست های تخصصی با حضور اصناف و دستگاه های متولی برای رفع این مشکلات هرچه سریع تر اقدام کند.
کلانتری همچنین از عملکرد اصناف و بازاریان در پیشگام بودن برای کمک به هموطنان آسیب دیده در حادثه سیل و زلزله های اخیر تقدیر کرد و گفت: باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم انتظار می رود کالاها و اقلام اساسی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم برسد.
وی بر اجرای طرح خود نظارتی از سوی اصناف بر بازار تاکید کرد و افزود: می طلبد نسبت به گذشته نظارت ها بر بازار تشدید شود.
استاندار در این دیدار کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها را از جمله عوامل مهم رضایتمندی مردم داشت و گفت: باید به صورت مداوم و مستمر این نظارت ها و بازرسی ها شکل بگیرد و با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود.
گفتنی است ۲۸ هزار واحد صنفی در سطح استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار