معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: خوشبختانه هیچ گونه انسدادی در محور‌های مواصلاتی استان همدان ایجاد نشد و در حال حاضر نیز در تمامی محور‌ها بارندگی قطع شده و تردد برقرار است.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 25 January 2020
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به بارش برف و کولاک طی دو روز گذشته، گفت: آمادگی و اقدام به موقع راهداری باعث شد هیچ مشکلی در راه‌های استان به وجود نیاید.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا پرورشی‌خرم اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی آمادگی در راهداری استان وجود داشت به طوریکه ۵۲۰ نفر پرسنل با ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات در ۳۴ راهدارخانه استان همدان در حال آماده‌باش حضور داشتند.

وی با بیان اینکه از اوایل صبح پنجشنبه تمام سطح حوزه استان درگیر بارش برف بود، تصریح کرد: بارش بسیار شدید بود به طوریکه در برخی از محور‌ها مجبور به اعمال محدودیت تردد تریلی‌ها شدیم.

پرورشی‌خرم با اشاره به تردد با زنجیرچرخ در برخی از محور‌های استان، یادآور شد: در تمام گردنه‌های استان به علت بارش برف و محدودیت دید محدودیت تردد تریلی و تردد با زنجیرچرخ اعمال شد.

وی افزود: گردنه‌های استان همدان تا صبح امروز به شدت درگیر کولاک بود و حتی در جاده‌های کفی از جمله جاده ملایر و بزرگراه کرمانشاه نیز شاهد بارش برف و کولاک شدید بودیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان بیان کرد: خوشبختانه هیچ گونه انسدادی در محور‌های مواصلاتی استان همدان ایجاد نشد و در حال حاضر نیز در تمامی محور‌ها بارندگی قطع شده و تردد برقرار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار