کد خبر: ۸۱۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 25 January 2020

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مسؤولین و گروه‌های جهادی و مردم و بسیج به مردم سیلزده جنوب استان بسیار کمک کردند اما لازم است این امدادرسانی و خدمات دهی استمرار داشته باشد.

لزوم استمرار خدمات‌رسانی‌ها به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام عزیزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این سیل امتحان الهی است، بنیان و زندگی بسیاری از هموطنان ما تخریب شده اگر ما در این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم یعنی علامت انسانیت و مسلمانی را حفظ کردیم.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: مسئولین و گروه‌های جهادی و مردم و بسیج بسیار کمک کردند اما این هنوز رضایت بخش نیست پس همه باید با تلاش مضاعف به داد مردم سیل زده برسند.

وی با اشاره به سجایای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ‌کس به حضرت فاطمه(س) نخواهد رسید کسی که از همه عابدتر است و امروز همه ما عزادار بی بی دو عالم هستیم کسی که هجده سال بیشتر عمر نکرد اما تمام ایثار و تقوای این بانو در عالم زبانزد است.

عزیزی بیان کرد: ما در هفته های گذشته حوادث ناگواری را سپری کردیم، تمام این چهل سال تمام دنیا یکطرف شدند که این انقلاب و مردم را زمین بزنند اما نفهمیدند که دست خدا بالای سر این ملت است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: اینکه اسرائیل و آمریکا نمی‌خواهند دست خدا را ببینید کور هستند اما گاهی در داخل هم تعدادی نمی‌خواهند این دست خدا را هم ببینند.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی با شهادت همیشه زنده می‌مانند و نام ایشان جاودانه خواهد ماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار