رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در راستای حفظ نهاد انتخابات تمام تلاش وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن در استان‌ها، برگزاری این رویداد در نهایت صحت، سلامت، بی‌طرفی و انسجام ملی است.
کد خبر: ۸۱۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 22 January 2020

حیدر قاسمی روز چهارشنبه در آیین آغاز کلاس آموزشی رییسان ستاد انتخابات هفت استان کشور در اصفهان بیان کرد: حضور پرشور مردم، برگزاری درست، دقیق و قانون‌مند انتخابات در کمال آرامش هدف اصلی ما است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو افزود: این مهم با تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و همت مردم ولایت‌مدار کشور که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند، محقق خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: انتخابات مظهر و تجلی اراده مردم و موجب انسجام و همبستگی اجتماعی و امنیت ملی است، زیرا نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است و سلامت حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و اقتصادی متکی بر حضور آنهاست.

وی با اشاره به برگزاری ده‌ها انتخابات مختلف در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون یادآور شد: نهادهای مختلف برخاسته از نهاد مترقی انتخابات است.

قاسمی اضافه کرد: در راستای نظر و اراده مردم، نخستین رفراندوم ۵۰ روز پس از انقلاب اسلامی انجام شد که در دنیا بی‌سابقه بود و با رای قاطع مردم نوع نظام حاکمیتی کشور مشخص شد.

وی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز به رای مردم گذاشته شد که یکی از اصول مترقی آن انتخابات است و امروز تا سطح اداره یک روستا، به اراده و رای مردم مربوط است.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به انجام بخش قابل توجهی از فرآیند انتخابات تاکید کرد: عوامل حاضر در شعب اخذ رای باید به قوانین و مدیریت شعب اشراف کامل داشته باشند تا انتخابات با کمترین مشکل و در آرامش کامل برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار