سهمیه سقف فردی تسهیلات طرح‌های باقی مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده اند تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۱۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 21 January 2020

افزایش تسهیلات ساخت مسکن مهر

به گزارش تابناک قزوین،ناصری فر،معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین افزود: این افزایش تسهیلات مربوط به شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر برای مجریان مسکن مهر اعم از تعاونی‌ها و قرارداد‌های سه جانبه است و متقاضیان برای دریافت، زودتر اقدام کنند.
وی افزود : این افزایش تسهیلات به متقاضیان این امکان را می‌دهد که تسهیلات را به صورت یکجا افزایش بدهند و تعاونی‌ها می‌توانند از فرصتی که پیش آمده برای بهره مندی از تسهیلات اقدام کنند.
ناصری فر گفت : سهمیه افزایش سقف تسهیلات طرحهای باقی مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده اند، بدون درخواست شرکت‌ها و با ارسال معرفی نامه از طرف اداره کل راه و شهرسازی، به شعب بانک صادر شده است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه و در صورت تمایل نداشتن ، به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و انصراف خود را اعلام کنند.
ناصری فر تصریح کرد : اقدام به موقع در تشکیل پرونده، مراجعه به بانک و ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز و در نهایت مراجعه به دفترخانه برای انعقاد قرارداد متمم مربوطه بر عهده متقاضیان اعم از تعاونی‌ها و یا سازندگان مسکن مهر مشمول استفاده از این امکان خواهد بود.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: لازم است متقاضیان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند و در صورت تکمیل ظرفیت وعدم امکان بهره مندی از افزایش تسهیلات، هیچگونه اعتراضی بررسی نخواهد شد.

برچسب ها: مسکن مهر ، تسهیلات ، فروش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار