کد خبر: ۸۱۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 20 January 2020

راستی آزماییِ شناخت دوست از دشمن در وقایع اخیرولی منافقین و افراد دو رو حتی از ترامپ حقیرترند. افرادی که در زمان آسایش و امنیّت از امکانات و مواهبی که کشور و نظام در اختیارشان قرار داده نهایت بهره را برای مال اندوزی و کسب شهرت کردند اما در بزنگاه حادثه وقتی احساس می‌کنند که شرایط جامعه کمی متلاطم و موّاج گشته، سوار بر موج رسانه‌های بیگانه و معاند چهره‌ی واقعی و کریه خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش «تابناک کرمان»؛ حسن عباسی از فعالان رسانه‌ای در یادداشتی آورده است:
حضرت امام (ره) فرمودند: "منافقین از کفار بدترند"، در مواجه‌ی با دشمن تکلیف مشخّص است ولی منافق خود را به شکل دوست بَزک کرده و در بزنگاه و از پشت ضربه‌ی وارد می‌کنند.
گاه دشمنی حقیر و کار نابَلد و نادان مثل ترامپ از سر نادانی و حماقت، کار بسیار سخیف و غیر قابل جبرانی نظیر ترور شخصیت محبوب و دوست داشتنیِ سپهبُد قلب‌ها حاج‌قاسم سلیمانی را عملیاتی می‌کند و با این حرکت مذبوحانه اگر چه این سردار رشید ایران اسلامی و محور مقاومت را به ظاهر و از نظر فیزیکی حذف می‌کند ولی موجی از همبستگی و یک‌دلی بین تمام مسلمانان و آزادگان جهان به وجود می‌آورد و رسماً مسؤولیّت این کار غیر بشری و غیرقانونی خود را به عهده می‌گیرد.
ولی منافقین و افراد دو رو حتی از ترامپ حقیرترند. افرادی که در زمان آسایش و امنیّت از امکانات و مواهبی که کشور و نظام در اختیارشان قرار داده نهایت بهره را برای مال اندوزی و کسب شهرت کردند اما در بزنگاه حادثه وقتی احساس می‌کنند که شرایط جامعه کمی متلاطم و موّاج گشته، سوار بر موج رسانه‌های بیگانه و معاند چهره‌ی واقعی و کریه خود را به نمایش می‌گذارند.
در دو هفته‌ی اخیر ترور سپهبد قلب‌ها حاج‌قاسم سلیمانی توسط متجاوزان آمریکایی و پاسخ سخت سپاه در موشک باران پایگاه آمریکاییِ عین الاسد در عراق و سانحه‌ی دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی پرده از چهره‌ بسیاری از منافقین و دشمنان ایران اسلامی برداشت.
پس از حضور باصلابت و عظیم مردم در بدرقه‌ی پیکر سپهبد قلب‌ها و همرزمان شهیدش، آمریکا و هم پیمانانشان متوجه ارتباط عمیق قلبی و محبوبیت سپاه در میان مردم شده و تمام نقشه‌های خود را با حضور خودجوش مردم در تمام نقاط ایران نقش بر آب دیدند.
پس از پاسخ سخت سپاه و موشک باران پایگاه آمریکائی، وجهه ‌ای برای آمریکا باقی نماند و جنایت‌کاران آمریکایی توانستند از فضای حاکم بر منطقه و کشور نهایت استفاده را برده و هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی را به نیروهای پدافندی ایران تحمیل کنند.
پس از برّرسی‌های مقدمّاتی فرمانده‌ دلیر و شجاع هوا فضای سپاه در کمال شجاعت و مظلومیّت حادثه را به گردن می‌گیرد.
حال نوبتی برای استکبار سیلی خورده و رسانه‌های معاند و منافقین داخلی و خارجی آنها فراهم می‌شود تا با تمام امکانات به هجمه‌ی ناجوانمردانه علیه ستون استوار ایران و نظام یعنی نیروهای مسلّح خصوصاً سپاه عزیز بپردازند.
یادمان نرود همین آمریکایی‌ها به فرمانده‌ی ناو آمریکاییِ مسئول سرنگونی هواپیمای مسافری ایران با 300 سرنشین مدال شجاعت و لیاقت دادند. حال چطور است که استکبار جهانی و بیش از 150 شبکه‌ی خبری استکباری به خونخواهی و ایجاد هجمه علیه نیروهای مسلح ایران و خاصّه سپاه عزیز می‌پردازند.
 در این مسیر منافقین کم کم نقاب هایشان را برداشته و افتراق دوست از دشمن و خیر از شر نمایان‌تر می‌شود.
گروهی هنرمند مآب به جای ایجاد وفاق و همدلی بین صفوف جامعه به ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی پرداخته و با استفاده از فضای مجازی که دولت اسلامی در اختیار آنها گذاشته به تحریم جشنواره‌ فیلم فجر که در واقع تحریم دستاوردهای فرهنگی انقلاب است، پرداخته و می‌خواهند وفاداری خود را به بیگانگان اثبات کنند.
هنرمند نماهایی که اگر عصاره‌ تمامشان را بگیری به اندازه‌ی یک انگشت مرحومان فردین، ملک مطیعی، جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی و ... هنر ندارند یا کارگردانانی که در فضای انقلاب و امنیت ناشی از رشادت نیروهای مسلح خاصّه سپاه دلاور به شهرت و ثروت رسیده‌، تصمیم به تحریم صدا و سیمای ملّی گرفته‌اند.
این نمک‌نشناسی است که برخی سوار بر موج ملتهب ایجاد شده در جامعه به خوش رقصی برای جبهه دشمن می‌پردازند.
این التهابات فروکش کرده و همه چیز به حالت عادی بر می‌گردد و شما می‌مانید و اظهار نظرهایتان که به اندازه رفتار و وحشی‌گری‌های ترامپ، پست و زننده است.
دسته‌ی دیگر گروهی از نمایندگان مجلس که در طول دوره‌ نمایندگی خود برای بهبود معیشت و شرایط زندگی حوزه انتخابیِ خویش کمترین کاری نکرده‌اند اما اکنون به طمع جمع‌آوری رأی و انتخاب مجدد همه کارشناس نظامی و موشکی شده‌ و به گونه‌ی حرف می‌زنند که گویی نماینده‌ی مجالس آمریکا و انگلیس هستند. اینان بدانند که مردم ایران از این گردن نیز عبور خواهد کرد اما رفتار سخیفانه شما را فراموش نخواهد کرد.

پیوند مردم ایران با نیروهای مسلح خاصّه سپاه دلاور حزب و گروه و جناح نمی شناسد و زمان انتخاب این ملّت همیشه سرافراز که حافظ واقعی ایرانند این کلام مبارک خمینی کبیر را به یاد می‌آورند که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" پس هر کسی در هر موقعیّتی بخواهد به تضعیف نیروهای مسلح خاصه سپاه قهرمان بپردازد، خود را رو در روی ملّت ایران قرار داده است.
ماییم و نوای بی‌نوایی
بسم اله اگر حریف مایی
منبع: فارس
انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار