علی خاکسار با بیان اینکه رویداد ملی «ایران باشکوه» از ۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه در همدان برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری تور‌های شهرگردی، استان گردی و تور‌های تلفیقی مشترک با استان‌های هم‌جوار از دیگر برنامه‌های این ایام است.
کد خبر: ۸۱۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 19 January 2020
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برگزاری رویداد ملی «ایران باشکوه» در همدان و همزمانی آن با سال نو چینی‌ها گفت: همدان میزبان توریست‌های کشور چین نیز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، خاکسار با اشاره به آغاز برنامه‌های جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: همدان ۴ تا ۲۰ بهمن میزبان جشنواره زمستانی با عنوان «ایران باشکوه» است.

وی تصریح کرد: برگزاری بازی‌های زمستانه اتومبیلرانی، ساخت مجسمه‌های برفی، جُنگ شادی و برنامه‌های فرهنگی و همچنین مسابقه نقل‌های زمستانی با طراحی کرسی‌خانه از جمله برنامه‌های جشنواره است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان از برگزاری جشنواره شمع خبر داد و افزود: حضور عروسک‌های غول‌پیکر در سطح شهر، پخت انواع سوپ و آش‌های ویژه زمستان، اسکی‌بازی، راه‌انداز کارناوال کدو (تزئین خودرو با کدو و پخت و سرو کدو در سطح شهر) و جشنواره بزرگ قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های این رخداد بزرگ ملی در همدان است.

وی همچنین با اشاره به ارائه تخفیف‌های ویژه در این ایام خاطرنشان کرد: کلیه هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی، مراکز تفریحی مجتمع گنجنامه، شرکت سیاحتی علیصدر، مرکز تفریحی گردشگری رنگین‌کمان و همچنین مزرعه احیایی از تخفیف ۵۰ درصدی در این ایام برخوردار هستند.

خاکسار افزود: مرکز تفریحی- سرگرمی آسمان غرب، اصناف سراسر استان و همچنین صنایع‌دستی نیز از این رویداد ملی مغفول نمانده و با ارائه تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی آماده ارائه خدمت به گردشگران هستند.

وی با بیان اینکه رویداد ملی «ایران باشکوه» از ۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه در همدان برگزار می‌شود، اعلام کرد: برگزاری تور‌های شهرگردی، استان گردی و تور‌های تلفیقی مشترک با استان‌های هم‌جوار از دیگر برنامه‌های این ایام است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان با تأکید بر اینکه تاریخ برگزاری جشنواره زمستان ۹۸ با سال نو چینی‌ها هم‌زمان‌شده است، اظهار کرد: محوریت برگزاری مراسم‌ها استفاده از آداب‌ورسوم مردم چین نیز بوده و همدان میزبان توریست‌های کشور چین خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار