تابناک: رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه کاهش مصرف قلیان نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: در حال حاضر مسئولان سلامت استان بر روند پیشگیری از مصرف قلیان به صورت جدی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا پاک‌نژاد، در خصوص وضعیت چایخانه‌ها اظهارکرد: مسئولان کشوری تصمیم گرفتند که از استعمال قلیان در قهوه خانه جلوگیری کنند، زیرا در حال حاضر مصرف قلیان در کشور به عنوان یک معضل مطرح است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان همواره در مباحث مدیریتی پیشگام بوده است، افزود: در حال حاضر مسئولان سلامت استان بر روند پیشگیری از مصرف قلیان به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه کاهش مصرف قلیان نیازمند فرهنگ سازی است، اضافه کرد: برای استفاده یا عدم استفاده از قلیان در چایخانه‌ها جلسات متعددی گذاشته می‌شود.

پاک‌نژاد گفت: بر واحدهای شغلی قهوه‌چی و چایخانه‌ها که در آنها قلیان مصرف می‌شود کنترل شدیدی خواهیم داشت و لازم است همکاری آنها نسبت به قبل بیشتر شود.

وی ادامه داد:‌ با در نظر گرفتن حقوق صنف و سلامت مردم شرایط صدور مجوز مجدد تغییر کرده است. هم‌چنین مسئولان در خصوص فرهنگ سازی مصرف نکردن قلیان در جامعه تلاش می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار