کد خبر: ۸۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 17 January 2020
امام جمعه جدید یاسوج با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به عنوان امام جمعه و نماینده جدید ولی‌فقیه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.
امام جمعه جدید یاسوج ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌های مسلمان شده است و آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی روز به روز روشن تر می‌شود.
حسینی گفت: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.
وی به سقوط هواپیما و عامل اصلی آن و کشته شدن مسافران اشاره کرد و گفت: علت آن آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هرگونه غوغا‌سالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود نباید در داخل کشور به آن پرداخت چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.
وی با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است و برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسؤولان و اجرایی و روحانیون هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار