ارومیه
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت:دشمن بداند اگر دست از پا خطا کند با جواب های قاطع تری مواجه می شود چرا که این ملت مردم دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 16 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ یادواره هزار شهید سرافراز عشایر آذربایجان غربی و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه با حضور سردار سرتیپ نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثار ا... ارومیه برگزار شد.
سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم با اشاره به تهدید آمریکایی ها گفت: ما نه تنها ۵۲ نقطه بلکه ۵۲۰ هزار زخم از آمریکایی ها در بدن داشته و از تهدید آمریکایی ها هیچ باکی نداریم چرا که چهل سال است ملت ما عقب ننشسته و امروز هم عقب نخواهد نشست.
سردار نقدی با بیان این که امروز آمده ایم تا از این شهدا درس استقامت و ایستادگی را درس بگیریم افزود: امروز بیش از گذشته به آموزه های شهدا نیازمندیم چرا که رویارویی با کفر و استکبار با قوت ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که آمریکایی ها هر روز از جبهه مقاومت ضربه خواهند خورد تا زمانی که منطقه را ترک کنند. تصریح کرد: اجماع تمام رهبران مقاومت در مناطق اسلامی این است که پایگاهها و سربازان آمریکایی باید منطقه را ترک کنند.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: این منطقه باید از وجود آمریکایی ها و صهیونیستی ها پاک شود و این کمترین انتقام خون سپهبد سلیمانی است.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت زنده است ایران اسلامی نیز در برابر گزند دشمنان بیمه خواهد بود.
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: آنچه امروز به عنوان امنیت پایدار مردمی به آن می‌بالیم، نتیجه همدلی و همراهی شیعه و سنی در منطقه است.
همچنین در این مراسم از آلبوم تصویری شهید باکری و کتابهایی در زمینه شهدای عشایر استان رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار