مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سانحه سقوط هواپیما که در پی تهدیدهای آمریکا و آماده‌باش ایران رخ داد را یکی از جنایت‌های آمریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۱۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 15 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: در حالی که ملت ایران غرق در ماتم از دست دادن سردار رشید اسلام بودند این حادثه دلخراش دل‌های غمگین را در تب بیشتری فرو برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اگر بخواهیم ریشه‌های این مصائب بزرگی که به کشور ما وارد شده را بررسی کنیم، تنها عامل آن آمریکای شرور، اسرائیل و همراهان آنها هستند.

وی با بیان اینکه دشمنی‌های آمریکا همزمان با پیروزی انقلاب آغاز شده، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل دشمنی آنها با کشور ما این است که چشم دیدن استقلال و پیشرفت و توسعه این ملت را ندارند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: همیشه آغاز دشمنی‌ها با آمریکا بوده است و تقابل ما با آنها از باب واکنش است نه از باب کنش.

این مسئول تصریح کرد: ما به دنبال زندگی خود هستیم، اما فرعون زمان و ایادی دست نشانده آنها نمی‌خواهد کشور ما کشوری مستقل با تفکرات الهی و اسلامی باشد لذا همواره به دنبال توطئه و کارشکنی هستند و نظام جمهوری اسلامی هم مجبور است با عزت حسینی مقابل آنها بایستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه حادثه تلخ سقوط هواپیمای اکراینی و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه را یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا عنوان کرد و گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی مردم غیور و عزتمند ایران توقعشان انتقام از آمریکا بود.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: با توجه به اینکه آمریکا اعلام کرده بود که ۵۲ نقطه فرهنگی از جمله حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را مورد حمله قرار می‌دهد، در آن شرایط با این احتمال سبزپوشان ما برای حفاظت از مردم این مرز و بوم در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی گفت: دشمنان ما این جنایت را آغاز کردند و پاسداران در فضایی قرار گرفتند و مجبور شدند در شرایط جنگی این حادثه را به وجود آورند، اما قضاوت در این حادثه را به آینده موکول می‌کنیم و مسئولین ذیربط پاسخ خواهند داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: اگر سپاه به فکر انتقام نبود قطعاً دشمن گستاخی دیگری را شروع می‌کرد بر این اساس یک سیلی به استکبار زده شد و پایگاه و مکانی که از نظر نظامی برای آنها امن بود را مورد آماج حملات موشکی قرار داد و اول سیلی به صورت آمریکا زده شد.

حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار داشت: با این کار هیبت و هیمنه آمریکا در هم شکست و فناوری موشکی ایران توانست انتقام خون سردار رشید اسلام و شهدای پاسدار را بگیرد.

وی ادامه داد: این اقدام در صورتی انجام گرفت که ۷۵ سال بود هیچ کشوری جرأت مقابله با آمریکا را نداشت اما همرزمان حاج قاسم طوری به ترامپ سیلی زدند که ۱۸ ساعت به اغما رفت و پس از آن گفت ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به سخنان سردار سلامی اظهار داشت: همانطور که سردار سلامی گفت سپاه آرزویی جز قربانی شدن برای ملت ندارند و در این راه خود را در مقابل تیر دشمنان قرار می‌دهیم، تیر می‌خوریم اما اجازه نمی‌دهیم تار مویی از سر مردم کم شود.

حجت الاسلام جلیلیان همچنین به عذرخواهی مسئولین سپاه در پیش آمدن این حادثه اشاره و تصریح کرد: ترامپ و اسرائیل بداند این گفتار مؤدبانه همراه با تواضع شایسته ملت ایران است و ضعف محسوب نمی‌شود، بلکه همراهی سپاه با مردم را نشان می‌دهد.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز در این خصوص به قوه قضائیه و مسئولین ذیربط دستور داده که ابعاد این حادثه را مشخص کنند و برای مردم توضیح دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: بعد از این حادثه شاید چند نفر انسان جاهل در سطح کشور دست به اقدامات ناشایستی زده باشند، اما ملت ایران همان میلیونها نفری هستند که در مراسم سردار آمدند و گفتند ما از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

سپاه در هیچ شرایطی در دفاع از مردم کوتاه نخواهد آمد

حجت‌الاسلام جلیلیان به خدمات شایسته سپاه پاسداران در طول ۴۰ سال انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: سپاه کمر همت برای خدمت به مردم بسته است و در هیچ شرایطی در دفاع از مردم کوتاه نخواهد آمد چنانچه در حوادثی از قبیل سیل، زلزله، دفاع مقدس، سازندگی و … هر کجا لازم بوده در خط مقدم و خدمتگزاری به مردم حاضر بوده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم همواره قدردان سپاه هستند و حرف عده قلیلی نباید به حساب ملت غیور کشور نوشته شود و اگر زمانی اشتباه غیرعمدی سر بزند مردم خواهند بخشید و هیچگاه خدمات سپاه را نادیده نمی‌گیرند.

وی افزود: ملت در طول این ۴۰ سال خدمات سپاه را خوب شناخته‌اند و هیچگاه اتحاد و صمیمیت حول محور ولایت را فراموش نخواهند کرد. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند زمان بزن و در رو تمام شد و آمریکا باید بداند هر ضربه‌ای بزند ۱۰ ضربه خواهد خورد.

حجت‌الاسلام جلیلیان بیان داشت: دشمن ضربه شدیدی خورده و دنبال این است که برابر این شکستی که تحمل کرده‌اند کام مردم را تلخ کنند لذا به دنبال غبار آلود کردن فضا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تا زمانی که بخواهیم عزتمند زندگی کنیم و دنبال استقلال باشیم شیطنت‌های دشمنان اسلام ادامه دارد، لذا مردم بصیر و آگاه باید با هوشیاری اجازه دسیسه را به آنها ندهند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام رو به افول و نابودی هستند، خاطرنشان کرد: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هواپیما در مقابل با دشمن روند جدیدی را شروع کردیم و دشمن را نابود خواهیم کرد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار