علی‌رضا آشناگر :
به گزارش تابناک سمنان: علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان گفت: باهدف ترویج سوادآموزی، آماده تأمین و پرداخت ۳۰ درصد از اعتبارات شتاب بخشی سوادآموزی در دو شهرستان میامی و آرادان طی سه سال هستیم.
کد خبر: ۸۱۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 15 January 2020

نتیجه تصویری برای علیرضا اشناگر

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه باهدف ترویج سوادآموزی، آماده تأمین و پرداخت ۳۰ درصد از اعتبارات شتاب بخشی سوادآموزی در دو شهرستان میامی و آرادان طی سه سال هستیم، تأکید کرد: طی تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه، بر شتاب بخشی سوادآموزی در مناطق مذکور تأکید شده است.

وی بابیان اینکه آینده کشور درگرو تلاش امروز معلمان جامعه است، تأکید داشت: اگر تأمین نیروی انسانی در مجموعه آموزش‌وپرورش به سرانجام نرسد، کشور در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

علیرضا آشناگر با اشاره به چالش‌های پیش روی آموزش‌وپرورش و همچنین سوادآموزی در سطح کشور و بالطبع استان سمنان، افزود: تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزش‌وپرورش یکی از چالش‌های حوزه تربیت نسل جوان است.

آشناگر درباره دیگر مسائل پیرامون مدارس و تربیت نسل جوان ایران اسلامی، تأکید کرد: یک مسئله مهم این است که امروز باید معلمان و دانش آموزان اخلاق را مدنظر قرار داده و در راستای ترویج آن بکوشند.

وی در خاتمه بابیان اینکه آموزش‌وپرورش اعم از کادر اداری و آموزشی نیاز به کار خلاقانه دارد، گفت: دانش آموزان باید روش‌های حل مسئله را به‌صورت خلاقانه و نو در سطح مدارس فرابگیرند.

همچنین در این نشست رئیس نهضت سوادآموزی کشور امروز مهمان استانداری سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار