مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره تعدادی از هموطنان که در پی حادثه سقوط هواپیمای اکراینی به شهادت رسیدند، با حضور باشکوه مردم در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 15 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره تعدادی از هموطنان که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیدند، هم‌اکنون در مسجد غدیر شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور استان در حال برگزاری است.

مردمان این دیار، دلسوز، وطن‌دوست و نوعدوست هستند و مانند اعضای یک خانواده بزرگ در غم شادی یکدیگر شریک و احساس همدردی می‌کنند، کمتر ایرانی دیده می‌شود که نسبت به حادثه و اتفاقی که برای هموطنانش رخ می‌دهد احساس بی‌تفاوتی کند.

مرزداران فهیم استان کرمانشاه، همیشه همدرد دیگر همنوعان خود بوده و هستند، هنوز داغ سردار دل‌ها، سردار ولایت پرافتخار اسلام که برای همیشه یاد و نامش در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده و پابرجاست را فراموش نکرده‌اند که با اعضای خانواده‌ها شهدای این سانحه هوایی همدردی می‌کنند و خود را در غم آن‌ها شریک می‌دانند.

چنین صحنه‌هایی که حاکی از اتحاد، وحدت و همدلی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است و همواره به دشمنان ثابت می‌کند که هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند، ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی جامعه ایران را به‌درستی درک نمی‌کنند.

مردم غیور کرمانشاه، با شرکت در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار از خداوند متعال صبر و بردباری برای بازماندگان و رحمت و مغفرت را برای جان‌باختگان مسئلت کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم باشکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در پی حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و سرنشینان این هواپیما شد مراسم تجلیل و بزرگداشتی به یاد خاطر شهدای عالی مقام با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان از ساعت 10 صبح در محل مسجد غدیر در حال برگزاری است.

عباس سروری ادامه داد: مردم فهیم و شریف کرمانشاه در راستای بزرگداشت مقام شاخص شهدا و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه غم‌انگیز در این مراسم باشکوه به‌صورت خودجوش شرکت کردند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار