شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان با بیان اینکه فرهنگنامه بزرگ شهروندی در عین سادگی برای مردم بسیار آموزنده است، گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از این فرهنگنامه با حقوق خود آشنا شده و تکالیف خود را نیز بیاموزند، این کتاب می‌تواند آموزش آرام و هدفمندی را ایجاد کند تا همه با حقوق و تکالیف خود آشنا شوند.
کد خبر: ۸۱۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 12 January 2020

به گزارش تابناک، قدرت‌الله نوروزی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در آئین رونمایی از فرهنگنامه بزرگ شهروندی با بیان اینکه پراکندگی، تعدد و تکثری که در همه بخش‌ها وجود داشت و مردم را دچار سردرگمی می‌کرد از دلایل توجه به تدوین این فرهنگ‌نامه بود، اظهار کرد: از این رو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری دستگاه‌های ذی ربط، مجموعه‌ای را پیش بینی کرد و با تبدیل این پراکندگی‌ها به مساله اجتماعی ساماندهی این امر را در دستور خود قرار داد.

وی با بیان اینکه فرهنگنامه بزرگ شهروندی در عین سادگی برای مردم آموزنده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از این فرهنگنامه با حقوق خود آشنا شده و تکالیف خود را نیز بیاموزند، این کتاب می‌تواند آموزش آرام و هدفمندی را ایجاد کند تا همه با حقوق و تکالیف خود آشنا شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی با ساده سازی مطالب حقوقی در قالب ۱۰ جلد و ۱۲ موضوع تهیه شده است، ادامه داد: این اقدام کاری است که ضمن سادگی و جدید بودن برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در نشست شهرداران کلانشهرها در شهر یزد این فرهنگنامه را به همه شهرداران کشور ارائه کردم، افزود: از همه اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری نیز درخواست دارم این فرهنگنامه را مطالعه کرده و اظهار نظرات اصلاحی خود را اعلام کنند تا با ویرایش نهایی این فرهنگنامه در قالب کتاب یک جلدی و یا دو جلدی تدوین و در اختیار همه مردم قرار گیرد.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان طی دو سال اخیر در حوزه پژوهشی دستاوردهای خوبی داشته است، ادامه داد: در سال جاری در همایش پژوهش‌ در تهران شهرداری اصفهان موفق به دریافت هفت جایزه برتر شد که قدردان فعالیت‌های معاونت برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری و حمایت شورای شهر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار