نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود امنیت و اقتدار را برای مردم به ارمغان آورد و جبهه مقاومت را تقویت کرد، یادآور شد: پس از شهادت این بزرگوار نیز شاهد کلید خوردن خروج استکبار از منطقه هستیم.
کد خبر: ۸۱۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 09 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی در آیین نام‌گذاری بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، این شهید بزرگوار را قهرمانی ملی و فراملی دانست و افزود: همه ما باید به وجود او افتخار کنیم؛ چرا که ایران از این پس الگوی ارزشمندی برای نظامیان، تکیه‌گاهی قدرتمند برای مردم و اسطوره ای برای پیروی جوانان دارد که پاسداشت وی بر همه ما واجب است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود امنیت و اقتدار را برای مردم به ارمغان اورد و جبهه مقاومت را تقویت کرد، یادآور شد: پس از شهادت این بزرگوار نیز شاهد کلید خوردن خروج استکبار از منطقه هستیم.

رحیمی با بیان اینکه همه ملت ها داشته های خود را پاس می دارند و از نداشته ها داشته ای می‌سازند، تاکید کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از داشته های بزرگ و ارزشمند ما است که باید با پاسداشت او در راه حفظ جایگاه ملی و فراملی او کوشا باشیم.

او، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را برگ زرینی بر تارک ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه ویژگی‌های خاص این شهید بزرگ او را محبوب قلوب مردم کرده بود، گفت: سپهبد قاسم سلیمانی همواره به همه سلایق و آحاد مردم احترام میگذاشت و در راه خدمت صادقانه بی منت گام بر می داشت که این ویژگی ها نام او را برای همیشه جاودانه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار