رئیس فدراسیون تکواندو گفت: چرا هیأت تکواندو استان کرمانشاه در مورد جذب سرمایه از بخش خصوصی و تامین اسپانسر اقدام موثری را انجام نداده است؟.
کد خبر: ۸۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مجمع عمومی هیأت تکواندو استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، رئیس امور مجامع فدراسیون تکواندو نماینده وزارت ورزش و جوانان، مسؤول امور بازرسی و بررسی شکایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع تکواندو برگزار شد.

*هیأت تکواندو کرمانشاه فعال‌تر شود

رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدا پس از شنیدن گزارش عملکرد سال گذشته هیأت تکواندو، اظهار داشت: بزرگترین نقدی که بر این هیأت وارد است که چرا این هیأت در مورد جذب سرمایه از بخش خصوصی و تامین اسپانسر اقدام موثری را انجام نداده است؟

محمد پولادگر ادامه داد: هیأت تکواندو استان کرمانشاه عملکرد قابل قبولی در رده‌های پایه دارد اما انتظار داریم که فعالیت این هیأت هرچه سریع‌تر در بخش جوانان و بزرگسالان نیز همانند رده‌های پایه فعال شده و در سطح ملی در این رده‌های سنی نیز حرف‌های برای گفتن داشته باشد.

وی یادآور شد: هیأت تکواندو استان کرمانشاه یکی از چند هیأت برتر ما در سطح کشور است و هر ساله در مسابقات قهرمانی در رده‌های پایه استعدادهای خوبی را معرفی می‌کند و این مساله یکی از نقاط قوت این استان است، اما باید توجه داشت فعالیت تکواندو در تمام استان‌ها و بسیاری از شهرستان‌های کشور فعال شده است و به این ترتیب استان کرمانشاه نیز باید عملکرد خود را ارتقا ببخشد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با ارزیابی عملکرد هیأت تکواندو در بحث مالی نیز، یادآور شد: برخی هزینه‌ها نسبت به سال گذشته کم شده است که این مساله خبر خوبی نیست، چرا که هزینه‌های همچون هزینه آماده‌سازی تیم‌ها باید ارتقا پیدا کند و شاهد کاهش نباشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع با مطرح کردن مساله اسپانسر در استان، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه با توجه به حمایت‌های مسؤولان استان از بخش ورزش فعالیت‌های خوبی انجام می‌گیرد، اما انتظار می‌رود مسؤولان هیأت تکواندو در جذب اسپانسر نیز قدم‌های موثری را بردارند.

صابر رحیمی یادآور شد: هیأت تکواندو استان کرمانشاه یکی از شفاف‌ترین هیأت استان از لحاظ مسائل مالی است، اما انتظار می‌رود برای تامین هزینه‌های خود در جذب اسپانسر نیز فعال باشد.

*پاوه آماده برگزاری مسابقات تکواندو در سطح جهانی است

رئیس هیأت تکواندو پاوه در ادامه به عنوان یکی از اعضای مجمع از فدراسیون تکواندو درخواست کرد این شهرستان میزبان مسابقات بین‌المللی این رشته باشد و گفت: استعدادهای بسیار زیادی در جوانان این شهرستان در رشته تکواندو وجود دارد و همچنین مسؤولان بخش‌های مختلف شهرستان در صورت میزبانی نیز از این اقدام حمایت می‌کنند.

فرید بهرامی ادامه داد: شهرستان پاوه طبیعت بسیار زیبایی دارد و از لحاظ گردشگری و تامین امکانات و زیرساخت‌ها و همچنین حمایت مردم و مسؤولان توانایی برگزاری مسابقات بین‌المللی این رشته ورزشی را داراست.

این موضوع با حمایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان همراه شد و مقرر شد در صورت موافقت فدراسیون تکواندو و اخذ میزبانی رویداد‌های مهم جهانی در این رشته ورزشی، این مسابقات در شهرستان پاوه برگزار شود.

*فعالیت 5 هزار و 102 ورزشکار زیر نظر هیأت تکواندو کرمانشاه

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه نیز در بخش ارائه عملکرد، خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی دارای 118 مربی آقا، 48 کربی بانو، 107 داور آقا، 51 داور بانو و سه مدرس آقا، کسب 9 مدال به همراه تیم ملی در مسابقات معتبر در سال 97 شده است.

مهدی همتی ادامه داد: در سال گذشته 21 تیم به مسابقات کشور اعزام شده اند که توانستند چهار کاپ کشور و 49 مدال رنگارنگ و سه عنوان مربی و داور برتر را در مسابقات مختلف کسب کرده و همچنین در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر موفق به کسب 2 مدال نقره و 2 برنز شده‌اند.

همتی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی، گفت: تعداد 5 هزار و 102 ورزشکار سازمان‌یافته تا پایان آذرماه سال 98 بنا به آمار هیأت پزشکی ورزشی استان در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند که از نظر تعداد این هیأت در جایگاه سوم در بین هیأت‌های ورزشی قرار دارد.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در تشریح اهم برنامه‌های این هیأت در سال آتی، گفت: رایزنی برای جذب اسپانسر به منظور حضور در لیگ‌های نوجوانان و بزرگسالان، برگزاری کمپ‌های تمرینی مشترک، توجه به بخش پومسه با بکارگیری اساتید مجرب کشور، تجهیز سالن بدنسازی خانه تکواندو از مهمترین برنامه‌های این هیأت در سال 1399 خواهد بود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار