معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۴۱ پرونده تخلف صنفی در سطح بازار این استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 08 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت اله عبدخانی اظهار داشت: بازرسان این سازمان بصورت مستمر و روزانه در قالب تیم های بازرسی در سطح بازار حضور فعال دارند و طی ۹ ماهه سال جاری ۵۸ هزار و ۶۲۹ مورد بازرسی و نظارت از سطح بازار استان صورت گرفته که منجر به تشکیل سه هزار و ۲۴۱ فقره پرونده کشف و ۸۸۱ مورد تخلف با ارزش ریالی بیش از ۵۳۷ میلیارد ریال شده است.

وی همچنین به بازرسی های تخصصی در سطح بازار اشاره و تاکید کرد: تشدید بازرسی ها ، بکارگیری تمامی توان حوزه بازرسی ، تعامل با سایر دستگاه های مرتبط ، سازمانی و فراسازمانی ، برخورد قاطع با متخلفان و عوامل گرانفروشی در حوزه های تولید ، توزیع و مصرف ، پایش روزانه و مستمر قیمت ها و از شاخص های بازرسی و نظارت طی مقطع زمانی اخیر بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: تعداد بازرسی های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد و تعداد گشت های مشترک ۴۰ درصد افزایش داشته است.

عبدخانی اضافه کرد: با توجه به امکان ثبت اکترونیکی شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی، اخفا و امتناع و ... مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا تارنمای اینترنتی ۱۲۴.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان بررسی و اعلام نتیجه می شود./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار