کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه به استان، گفت: فعالیت آن به صورت بارش برف و باران در نیمه غربی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۱۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 07 January 2020

ویکتوریا عزتیان با اشاره به تداوم پایداری هوا تا اواسط روز چهارشنبه، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود؛ همچنین افزایش غلظت آلاینده ها و غبار محلی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان پیش بینی می شود.

وی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار از غرب استان، بارش برف و باران و وزش باد نسبتا شدید را در مناطق غربی و جنوبی شاهد خواهیم بود؛ این سامانه تا روز شنبه در استان اصفهان فعال است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار