رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از نامگذاری مکانی در شهر اصفهان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در روز یکشنبه 22 دی ماه، موضوع نامگذاری مکانی مناسب به نام این سردار اسلام مطرح و تصویب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 07 January 2020

علیرضا نصر اظهار کرد: باتوجه به اینکه تغییر نام میدان‌های ورودی شهر امکان‌پذیر نیست، در تلاش هستیم تا مکانی مناسب به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: فرآیند نامگذاری به این صورت است که اسامی پیشنهادی اول در شورای نامگذاری و بعد کمیسیون فرهنگی شورای شهر مطرح می شود. بعد از آن به صحن علنی شورای اسلامی شهر رفته و در نهایت به فرمانداری ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع نامگذاری مکانی به نام سردار قاسم سلیمانی در اصفهان احتمالا با یک طرح دو فوریتی در روز یکشنبه انجام می‌شود که دیگر احتیاجی به شورای نام گذاری و کمیسیون فرهنگی نیست، چرا که مقدمات  انجام این کار را امروز در جلسه کمیسیون تلفیق انجام داده‌ایم و انشالله با پیشنهاد شهردار اصفهان و در قالب طرح دو فوریتی و با سرعت بیشتری انجام می شود، تا در روز یکشنبه نامگذاری به صورت قطعی صورت ‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این هفته شورای شهر نیز با قدردانی از مردم اصفهان برای حضور باشکوه در مراسم عزاداری سردار سلیمانی و قدردانی از این شهید بزرگوار و هم رزمانش در میدان نقش جهان، بر نامگذاری مکان مناسبی به نام سردار قاسم سلیمانی در شهر اصفهان تاکید کرد و افزود: رفتار سردار سلیمانی امروز باید برای همه ما الگو باشد و زمینه وحدت، همدلی و صمیمیت را هموار کنیم، چراکه امروز بیش از هر زمان نیاز به وحدت برای فائق آمدن بر مشکلات شهر داریم.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار