معاون امور اقتصادی استاندار:
معاون امور اقتصادی استاندار گفت: بیست میلیارد دلار ارزش بازار پوشاک کشور است که 10 میلیارد آن وارداتی است و این آمار در شرایطی است که در کشور جوانان فارغ التحصیل بیکاری داریم. خیلی از این افراد باید آموزش های فنی و مهارتی فرا گیرند اما آنگونه که باید حمایت نشده اند.
کد خبر: ۸۱۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 07 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در آیین اختتامیه نخستین مسابقه زنده مد مفهومی اظهار کرد: یکی از الویت های اصلی استان اصفهان تکمیل زنجیره چرخه نساجی است که مسابقه زنده مد مفهومی در راستای یکی از بخش های این زنجیره که طراحی لباس است رخ داده و نیاز است سریع تر این قسمت را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید محتوا در صنعت مد و لباس پیشینه خوبی داریم و از زمان گذشته ایران تا به امروز طراحی های زیبایی شده که می‌توان از آنها بهره گرفت و نقطه قوت ایران را به یک برند ملی تبدیل کند.

معاون امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه از آثار هنری استان اصفهان در صنعت مد و لباس به درستی استفاده نشده است، گفت: صنعت مد و لباس از نگاه اقتصادی اشتغال زایی بالایی را به همراه دارد و در استان ما نیز زیر ساخت های مناسبی در این زمینه دارد.

قاضی عسگر ادامه داد: بیست میلیارد دلار ارزش بازار پوشاک است که 10 میلیارد آن وارداتی است و این آمار در شرایطی است که در کشور جوانان فارغ التحصیل بیکاری داریم. خیلی از این افراد باید آموزش های فنی و مهارتی فرا گیرند اما آنگونه که باید حمایت نشده اند.

وی با بیان اینکه استانداری استان اصفهان جهت همکاری با صنعت نساجی اعلام آمادگی می‌کند، تصریح کرد: صنعت نساجی استان اصفهان پنجاه درصد کل کشور است که خوشبختانه از طرف بخش خصوصی حمایت می‌شود و می‌تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار