سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان:
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: ما دانشگاهیان به صنعت نساجی کمک خواهیم کرد که شهر را به سمتی سوق دهیم که جوانان نگران شغل آینده خود نباشند‌.
کد خبر: ۸۱۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 07 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان ،سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان در آیین اختتامیه نخستین مسابقه زنده مد مفهومی اظهار کرد: امروزه جامعه نیاز به افراد کار آفرین و خلاق دارد، افرادی که علاوه بر داشتن علم و دانش توانایی توسعه تکنولوژی های جدید را نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه تحصیلات صرفا جوابگوی جامعه امروز نیست، ادامه داد: در جامعه کنونی به اندازه کافی شاهد حضور افراد تحصیل کرده در رشته نساجی هستیم اما می بایست بازار کار را هم برای این نیروها فراهم کنیم . علم و عمل در کنار یکدیگر می‌تواند نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

رضائی ادامه داد: در دانشگاه علمی در کنار آموزش های علمی محیط عملی را ایجاد کرده ایم که دانشجویان در محیط واقعی کار تحصیل کنند تا نه تنها نیروهایی کار بلد باشند بلکه دانش اموختگانی کارآفرین هم باشند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان افزود: دو و نیم میلیارد دلار قاچاق پوشاک به کشور داریم و این آمار نشان می دهد که نتوانسته ایم نیاز مخاطب را در داخل کشور بر طرف کنیم، و نیاز است صنعتگران و فعالان صنعت نساجی ابتدا مخاطب بازار و نیاز آنها را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه پوشاک برند سازی نشده است، گفت: برند سازی به این معنی است که از زمان کودکی، بتوانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را نهادینه کنیم و در این راه همراهی صدا و سیما وسایر رسانه ها بسیار اثر گذار است.

رضائی با بیان اینکه باید هویت ملی را زنده نگه داشت، ادامه داد: ما دانشگاهیان به صنعت نساجی کمک خواهیم کرد تا اصفهان به سمتی سوق پیدا کند که جوانان نگران شغل آینده خود نباشند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار