استاندار اصفهان در جمع گزینشگران استان:
استاندار اصفهان با بیان اینکه معیار و ملاک های گزینشگری نباید تنها به ظاهر افراد محدود شود، گفت: هیچ دو فردی میل و ذوق و سلیقه و تفکر یکسانی ندارند بنابراین باید با سعه صدر، گذشت و جذب حداکثری برای نظام اسلامی وظیفه آحاد مدیران،مسئولان و گزینشگران است.
کد خبر: ۸۱۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 05 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی با حضور در گردهمایی گزینشگران استان اظهار داشت: امروزه برخی افراد در شبکه های مجازی، آسیب های زیادی ایجاد کرده و برشایعات دامن می زنند به همین دلیل کار در گزینش در شرایط فعلی نسبت به گذشته بسیار سخت شده اما همواره باید حفظ آبروی افراد در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: یک گزینشگر نباید زود باور باشد بلکه به عنوان یک فرد مومن بررسی و تحقیق کند و حقیقت را کشف کند.
استاندار اصفهان با تاکید بر پرهیز از سطحی نگری در امور، گفت: نگاه گزینش گران، نگاه بسیار سختی است چراکه باید دقت امر بسیاری داشته باشند و آخرت را نیز در نظر بگیرد.

وی افزود: بی اعتمادی روز به روز در حال گسترش است اما تلاش گزینش گران باید بر شایسته سالاری باشد و عینک بدبینی و تنگ نظری ها را کنار بگذارند و اعتماد سازی نمایند.

رضایی با بیان اینکه معیار و ملاک های گزینشگری نباید تنها به ظاهر افراد محدود شود، یادآور شد: هیچ دو فردی میل و ذوق و سلیقه و تفکر یکسانی ندارند بنابراین باید با صعه صدر، گذشت و جذب حداکثری برای نظام اسلامی وظیفه آحاد مدیران،مسئولان و گزینشگران است.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های بی نظیر مردم استفاده کنیم و عملکرد شهدایی همچون سردار سلیمانی را معیار فعالیت های خود قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار