استاندار اصفهان گفت: بزرگترین هدیه ای که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می توانست به پاس زحمات بی دریغ اش از خدواند بگیرد شهادت بود زیرا این مقام ارزنده ایشان بود چراکه محبوب دلها و رادمردی بود که یادش، همیشه در تاریخ اسلام و شیعه باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۱۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 05 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جمع گزینشگران استان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این روزها همه جا یاد و خاطره این سردار والا مقام است که محبوب همه دل ها و بزرگ مردی ادیب، سیاستمداری شایسته و رزمنده ای عزیز بود.
وی ادامه داد: بزرگترین هدیه ای که سردار قاسم سلیمانی می توانست از خدواند بگیرد شهادت بود زیرا این مقام ارزنده ایشان بود چراکه محبوب دلها و رادمردی بود که یادش تا همیشه در تاریخ اسلام و شیعه باقی خواهد ماند.
استادار اصفهان یادآور شد: تلاش‌های بسیاری کردم که به پاس زحمات این شهید و به یاد همسنگران شهیدش خرازی و کاظمی در اصفهان نیز مراسم تشییع این شهید بزرگ انجام شود ولی به دلیل کثرت خواسته‌ها و مطرح شدن این مساله از سوی استان‌های دیگر، این خواسته هنوز محقق نشده است.
وی اضافه کرد: فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق ابومهدی المهندس خود را سرباز حاج قاسم سلیمانی می دانست که در این موضوع درس های بسیاری نهفته است.
رضایی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید از زندگی این بزرگمردان درس بگیرند و این افراد را الگوی خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار