رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف ۲۰۳ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال در۳ ماهه سوم امسال در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 05 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان در حین کنترل ترافیک، طی ۳ ماهه سوم سال جاری تعداد ۲۰۳ دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در معابر شهری متوقف و روانه پارکینگ کردند.

وی افزود: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد، پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ کوهزادی خاطر نشان کرد: براساس این دستورالعمل، اشخاص حقیقی که وسایل نقلیه آنها به دلیل جریمه معوق بیش ۱۰ میلیون توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهور محل سکونت خود و سپردن تعهد بصورت موقت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون گفت: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار