مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان دردیدار با شهردار ایلام :
مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ،تلاش های شهردار ایلام را بی نظیر توصیف کرد وگفت : شهردار ایلام مجاهد عرصه جهاد عمرانی ،توسعه  وزیباسازی شهر است وبا وجود احتمال اختلاف سلیقه سیاسی، باید اذعان کرد که شهردار پرتلاش و کاربلد ایلام خادم واقعی مردم این شهر است .
کد خبر: ۸۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 04 January 2020

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام بعد از ظهر امروز با شهردار ایلام دیدار کرد .

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی در دیدار با شهردار ایلام ،ضمن تسلیت شهادت چهره ملی وبین المللی مقاومت، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت شریف ایران اظهار کرد :ملت انقلابی ایران در بزنگاهی  سخت ودر فرازی مهم از انقلاب سرداری بزرگ را از دست داد ،فرازی سرنوشت ساز از انقلاب که در آن تقابل سرسخت حق وباطل را شاهدیم.

سرهنگ فولادی ادامه داد : خون سردار سلیمانی مدام در جوشش است و حاصل آن تولد سردار سلیمانی هایی خواهد بود که خواب را از چشمان استعمارگران و دشمنان اسلام خواهد ربود .

وی افزود : از دست دادن سرداری نامی با گستره جهانی ضایعه ای بس سنگین برای کشور ومحور مقاومت محسوب می شود ،اما بدون شک رویش های انقلاب و تولد فرزندان انقلابی از جنس  شهیدان سلیمانی وشهدای مدافع حرم ،مانع از ایجاد وقفه در جرکت بالنده انقلاب خواهد شد.

سرهنگ فولادی با تجلیل از همراهی مردم با آرمانهای انقلاب وشهدا بیان داشت : مردم خوب وقابل احترامی داریم ،در همین روزهای سوگ از دست دادن سردار اسلام ،دیدید که چگونه قدرشناسی خود از فرزندان انقلاب ومدافعین کشور ونظام را به نمایش گذاشتند ،همه ما وظیفه داریم که به این مردم نجیب وقدرشناس خدمتی در شان آنان ارایه دهیم.

وی با اشاره به جایگاه اداره کل حفظ ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد : دفاع مقدس قله افتخار ومحور وحدت کشور است ،بسیاری از بزرگان سیاسی از دوجناح مطرح کشور از زحمت کشان این عرصه مقدس هستند ،از اینرو باید گفت که با هرگرایشی و سلیقه سیاسی باید در مسیر حفظ ارزشهای دفاع مقدس گام برداشت .

سرهنگ فولادی ادامه داد : بدلیل برخی نگاهها ،این اداره کل نتوانسته است در جایگاه واقعی خود قرار گیرد ،از اینرو قرار گرفتن در این جایگاه  که نتیجه آن حفظ ارزشهای والای مردان وزنان این دیار قهرمان پرور در دوران طلایی دفاع مقدس است  ،هماهنگی وهمراهی تمامی دستگاههای موثر ومسئول استانی را می طلبد.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ،تلاش های شهردار ایلام را بی نظیر توصیف کرد وگفت : شهردار ایلام مجاهد عرصه جهاد عمرانی ،توسعه  وزیباسازی شهر است وبا وجود احتمال اختلاف سلیقه سیاسی، باید اذعان کرد که شهردار پرتلاش و کاربلد ایلام خادم واقعی مردم این شهر است .

این مسئول بیان داشت :خوشبختانه استاندار پرتلاش ایلام محور تحقق این هدف قرار دارند و شهردار ایلام هم نقطه قوتی برای نیل به این هدف بزرگ محسوب می شود .شهرداری کارهای بزرگی را در حوزه دفاع مقدس ونشر ارزشهای آن آغاز کرده که اتمام این کارها به زیبایی واثر بخشی آن ها منجر خواهدشد.

وی با بیان برخی کاستی های این اداره کل گفت: با وجود کارهای خوب  انجام گرفته ،اما همچنان جای کار زیادی وجود دارد ،ایجاد یادمان شهید گمنام برابر با شان وجایگاه این شهید والا مقام یکی از نیازها وکارهای ضروری است که باید در دستور کار فوری قرار گیرد.

فولادی افزود: شهرداری ایلام قبلا توافقاتی را با اداره کل حفظ آثار نموده است ،انتظار می رود که با همراهی شهردار ایلام شاهد به سرانجام رسیدن  توافقاتی همچون ؛تکمیل پارک موزه دفاع مقدس و  سینمای باز تا قبل از پایان سال باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان در پایان  اظهار داشت:تاکنون مبلغ 2میلیاردوچهارصدمیلیون تومان برای احداث موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته وپیش بینی می شود فاز اول این موزه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

شایان ذکر است صحبت های شهردار ایلام در این جلسه در خبری جداگانه انتشار خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار