در پی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی استاندار اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 04 January 2020

عباس رضایی، طی پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است:

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه موجب تاثر و اندوه مردم شریف ایران اسلامی گردید.

سردار شهید سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس بود که با اخلاصی کم نظیر و مجاهدتی شجاعانه در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و به یاران شهیدش پیوست و در جوار رضوان الهی جای گرفت.

اینجانب شهادت این فرزند دلیر و شجاع ملت و این بزرگمرد اخلاص و ایثاررا به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، نیروهای مسلح و بویژه دلیمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور استان اصفهان و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت می گویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار