منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداری‌ها مجاز به برخورد قهری با دست‌فروشان در استان سمنان نیستند، گفت: ساماندهی دست‌فروشان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 04 January 2020

نتیجه تصویری برای منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امروز صبح در جلسه شورای ترافیک سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دست‌فروشی در شهرها امروز یک پدیده‌ای است که باید به آن توجه داشته و شهرداری‌ها به‌هیچ‌عنوان اجازه برخورد قهری با این افراد را ندارند، اظهار داشت: حذف یک دست فروش و از بین بردن راه امرارمعاش آن، باعث انحراف مسیر زندگی این فرد و تبدیل آن به یک فرد ناهنجار در جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دست‌فروشان نیز از شهروندانی هستند که ما ملزم به ارائه خدمات به آن‌ها هستیم، بیان کرد: بستر لازم برای هدایت مردم در راستای خرید از دست‌فروشان در مکان‌هایی مشخص فراهم شود.

منوچهر فخری بابیان اینکه ساماندهی دست‌فروشان با توجه به عدم ایجاد بار ترافیکی و مزاحمت برای شهروندان در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: ساماندهی دست‌فروشان نقش مؤثری در تقویت، پویاسازی و روان‌سازی اقتصاد را به همراه خواهد داشت.

فخری در ادامه از تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات در استان سمنان خبر داد و گفت: اجرای این برنامه و رفع نقاط حادثه‌خیز در استان از دیگر مواردی است که در اولویت فعالیت شورای ترافیک قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار