رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه از بهره‌برداری از پروژه تله‌کابین کرمانشاه در بهار سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 02 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،وحید شامبیاتی اظهار کرد: موسسه "ملل" خواهان انجام پروژه تله کابین کرمانشاه به صورت 100 درصدی و بدون شراکت شهرداری بود که این مساله با مخالفت شهردار کرمانشاه مواجه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه تله‌کابین کرمانشاه مهمترین پروژه گردشگری استان محسوب می‌شود، شهردار کرمانشاه تاکید ویژه‌ای بر سهیم بودن شهرداری در این پروژه داشتند.

شامبیاتی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه افزود: با مشاوره مجرب‌ترین تیم کشور طرح اولیه این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر در دو ایستگاه و اختلاف ارتفاع حدود ۴۰۰ متر طراحی شده است.

وی ادامه داد: ایستگاه اول این پروژه در ضلع غربی پارک ‌کوهستان و ایستگاه دوم آن در ارتفاعات طاق‌بستان طراحی شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه، گفت: با هدف عدم توقف پروژه اجرای سیویل‌های پروژه طی مراحل قانونی به مناقصه گذاشته شد که دهم دی‌ماه نتیجه آن مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با این مناقصه، نسبت به انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه اقدام شد تا در صورت صلاحدید طی مراحل قانونی واگذاری انجام گیرد.

شامبیاتی افزود: در طرح اولیه سعی شده تا حد امکان در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از قطعات، تجهیزات و نیروی انسانی داخلی استفاده شود.

وی ادامه داد: اگر در تامین اعتبارات با مشکل رو برو نشویم، پیش‌بینی می‌شود این پروژه طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد و مطالبه به حق مردم کرمانشاه با پیگیری‌های استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در بهار ۱۴۰۰ محقق شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه در ادامه به چند پروژه رونق اقتصاد شهری در دست اجرا اشاره کرد و افزود: ایجاد شهرک مشاغل مزاحم شهری در انتهای محله ملاحسینی، ایجاد پارکینگ مکانیزه روتالی در شش‌ نقطه شهر، ایجاد دو بازارچه محلی در سطح شهر، ساماندهی دریاچه چم‌بشیر در مجاورت شهربازی و پایش تصویری ترافیک شهری از پروژه‌های در حال بررسی و اجرا است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار