استاندار مركزي:
استاندار مرکزی در نشست ملاقات مردمی در اراک گفت: افزایش سطح رضایت‌مندی ارباب‌رجوع از عملکرد نهادها و دستگاه‌های اجرایی یک تکلیف است و مسوولان باید راهبردهای عملی برای بهبود آن داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 02 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی سید «علی آقازاده» افزود: بسیاری از مشکلاتی که شهروندان در نشست مردمی مطرح می‌کنند در بدنه دستگاه‌های اجرایی قابل پیگیری و حل و فصل است و می‌طلبد مسوولان دستگاه‌های اجرایی با نگاه کارشناسی و دلسوزانه به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع مصداق بارز رعایت حقوق شهروندی است و مدیران در نظام اسلامی باید در این امر مهم از یکدیگر سبقت بگیرند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: افزایش سرمایه اجتماعی منوط به رفتار مطلوب و رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آقازاده اظهار داشت: دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم در قالب ملاقات‌های مردمی باید به صورت مداوم در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان عملیاتی شود.
در این نشست ۱۲ نفر از شهروندان مشکلاتی در حوزه‌های مختلف شهرداری، حفاظت محیط زیست، تامین اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار