کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به پایداری هوای استان تا فردا گفت: از ابتدای هفته آینده سامانه بارشی فعال وارد استان می‌شود که بارش برف را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۱۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 01 January 2020

حجت‌الله علی عسگریان روز چهارشنبه افزود: موج به نسبت ناپایدار و فعالی ابتدای هفته آینده به استان نفوذ خواهد کرد که بارش برف و باران را برای نقاط مختلف استان بدنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بارش روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق غربی به صورت برف و در شهر اصفهان باران خواهد بود.  

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: کنون هوای اصفهان صاف تا کمی ابری است و صبح امروز مه رقیق در فرودگاه شهید بهشتی دید افقی را به چهار کیلومتر کاهش داد.

دید افقی در شرایط عادی ۱۰ کیلومتر است.

وی ادامه داد: دمای امروز صبح اصفهان به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است .

علی عسگریان اظهارداشت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعت روز گذشته به 16درجه سانتی‌گراد و امروز صبح(چهارشنبه) هم در سردترین ساعت به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی گرمترین نقطه این استان را چوپانان با 18 درجه سانتی‌گراد و سردترین را بویین و میاندشت با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته بارش مختصری از خور و بیابانک گزارش شد خاطرنشان کرد: برای امروز گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش خیلی ضعیف است.  

وی برای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه(فردا)، هوای قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، هوای قسمتی ابری و غبار محلی گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار