استاندار اصفهان به آموزش همگانی به ویژه برای بانوان، اشاره کرد و گفت: باید در همین راستا کارگروهی با محوریت اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری تشکیل شود تا آموزش های هدفمند به بانوان داده شود.
کد خبر: ۸۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 01 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س)، اسوه صبر و مقاومت و روز پرستار اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر تا پایان آذرماه سال جاری 38 تن بوده است و استان اصفهان در رتبه هفتم کشفیات مواد مخدر قرار دارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه افزایش کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری نشانگر عمق تهاجم و برنامه ریزی دشمن است، عنوان کرد: جای خرسندی است که آمار قابل توجهی از این مواد افیونی کشف و ضبط شده است و به فرماندارن استان نیز تاکید می شود تا اهتمام جدی تری برای مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی داشته باشند.
وی افزود: دستگاه قضایی با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط در خصوص تعیین و تکلیف اموال کشف شده از قاچاقچیان مواد مخدر تسریع نمایند.
رضایی در ادامه به آموزش همگانی به ویژه برای بانوان، اشاره کرد و گفت: باید در همین راستا کارگروهی با محوریت اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری تشکیل شود تا آموزش های هدفمند به بانوان داده شود.
وی اضافه کرد: ایجاد دفاتر تسهیل گری صرفاً اتلاف نیرو و سرمایه نباشد و از دفاتر تسهیل که بهزیستی یا وزارت کشور ایجاد می کنند ارزیابی صورت پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: کمیته ای نیز برای بازآفرینی فضاهای آسیب دیده ناشی از اعتیاد در برخی از نقاط استان باید تشکیل شود در همین راستا در هفته آتی، بازدیدی از اردوگاه ترک اعتیاد با حضور تمامی مدیران ذیربط انجام می گیرد تا مشکلات احتمالی مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار