در 9 ماه گذشته توسط نجاتگران اصفهانی
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به سه هزار و 735 حادثه دیده در 956  عملیات امدادی در طول نه ماه گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۱۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 31 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ، پوشش امدادی 956 حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به سه هزار و 735 حادثه دیده کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طی این مدت حوادث جاده ای با بیش از 369 مورد در صدر حوادث استان قرار داشته است ، خاطر نشان کرد : علاوه بر این حوادث ، 255 حادثه شهری ، 212 مورد خدمات حضوری ، 64 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 25 حادثه برف و کولاک ، 16 حادثه کوهستان ،4 حادثه ساحلی ، 3  حادثه ریزش آوار ، 3 حادثه سیل و آبگرفتگی ، 1 مورد زلزله و 1 حادثه ریلی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

محمد هاشمی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته 378 نفر از حادثه دیدگان توسط این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند ، افزود : در همین مدت 44 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است ، ضمن آنکه سه هزار و 207 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب یک هزار و 112 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده مشارکت داشته اند .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا به عموم مردم و مسافرین توصیه کرد : بدون اطلاع از وضیعت راه‌ها و پیش‌بینی هواشناسی، به هیچ عنوان قصد سفر نکرده و حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار