کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از افرایش حجم آلاینده‌های اصفهان و مراکز صنعتی استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 30 December 2019

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها بیانگر شرایط پایدار جوی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده است.

وی افزود: بر این اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد برای اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه افزایش آلاینده‌های جوی را در اصفهان و مراکز صنعتی استان تا ظهر فردا پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: حجم این آلاینده‌ها از ظهر سه شنبه روند کاهشی به خود می‌گرد و از بعد از ظهر سه شنبه و روز چهارشنبه هوای اصفهان سالم می‌شود.

وی در خصوص ورود سامانه جدید به استان نیز اظهار کرد: سامانه ضعیف بارشی ازظهر فردا وارد استان خواهد شد که این سامانه بارش‌های خفیفی را در غرب و حتی شرق استان خواهد داشت و همین سامانه منجر به بهبود شرایط کیفی هوای اصفهان نیز می‌شود.

علی‌عسگریان با بیان اینکه وضعیت دمایی استان اصفهان تغییر محسوسی را طی ۲۴ ساعت آینده نخواهد داشت، افزود: بر این اساس دمای هوای اصفهان در سردترین و گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ترتیب دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در ۲۴ ساعت آینده بویین  میاندشت با دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر خنک‌ترین و خور و بیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار