دکتر شکری خانقاه پیرامون شغل روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی یکی از ۲۴مین شغل پر درآمد دنیاست.
کد خبر: ۸۰۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 29 December 2019

دکتر حمید شکری خانقاه در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در اصفهان گفت: روابط‌عمومی را مدیر نظام ارتباطی سازمان بدانید.

حمید شکری خانقاه سخنرانی خود را با پرسش آیا باید به همین روند مدیریتی و روابط‌عمومی ادامه دهیم یا شهامت تغییر داشته باشیم؟ آغاز کرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آن‌چه مدیران بسیار تاکید می‌کنند اما متاسفانه به آن توجهی نمی‌کنند روابط‌عمومی است ما باید نقش مدیریت روابط‌عمومی را معنا دهیم. مدیران ارشد باید از روابط‌عمومی به عنوان مشاور یاد کنند.

کورش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط‌عمومی: با توجه به این‌که اصفهان در برگزاری دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط‌عمومی ایران پیشگام بوده است این کنفرانس تبدیل به یک برند شده و سال به سال نیز از لحاظ ارائه محتوا، برگزاری و حضور مخاطب توسعه پیدا کرده است.

کورش محمدی این رویداد بزرگ را نقطه عطفی برای برگزاری آن در سال‌های آینده دانست و اظهار امیدواری کرد که به بخش‌های مختلف اجرایی و مدیریتی کشور تعمیم پیدا کند و بتواند رویکردهای نوین را برای جامعه روابط‌عمومی کل کشور تبدیل به برند کرده و دستاوردهای اجرایی و ارزشمندی در حوزه روابط‌عمومی نوین و علمی به همراه داشته باشد.

شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی, فرهنگی و ورزشی سپاهان حامی دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار