دومین دوره نمایشگاه مد و لباس در اصفهان در حالی با سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی برگزار شد که این نقطه آغاز و شروعی بر همگرایی و هم افزایی این دو صنعت با یکدیگر بود .
کد خبر: ۸۰۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 28 December 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، با وجودی که نمایشگاه مد و لباس  به خاطر محدودیت فضا تنها یک سالن کوچک در انتهای نمایشگاه بین المللی اصفهان به آنها اختصاص یافته بود و صنعت نساجی بر آن غالب شده بود که مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان در این ارتباط اظهار داشت: به علت محدودیت فضا و با توجه به اینکه نمایشگاه صنعت نساجی چهاردهمین دوره خود را می گذراند و نمایشگاه کفش برای سومین سال برگزار شده بنابراین مجبور به اختصاص تنها یک سالن به مد و لباس شدیم که انشاله با انتقال نمایشگاه بین المللی در محل جدید این مشکل رفع خواهد شد.

مجید نایب زاده گفت: نمایشگاه صنعت نساجی که 14 دوره آن در اصفهان برگزار می شود امسال در حالی با صنعت مد و لباس همراه شد که مقرر گردید همه ساله این دو صنعت همراه یکدیگر برپا گردد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت تخصصی نساجی هر دو سال یکبار در حالی برگزار می شد که یک نمایشگاه مکمل آن بود مثل نمایشگاه فرش ماشینی ، کف پوش ها و غیره که برای اولین بار نمایشگاه مد و لباس را تکمیل کننده آن قرار داریم و مقرر گردید همه ساله این دو نمایشگاه در کنار یکدیگر برگزار شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه صنعت تخصصی نساجی بازدیدکننده های خاص خودش را دارد و با راه اندازی نمایشگاه مد و لباس در کنار آن می توانیم بازدید کننده های عموم را نیز داشته باشیم.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان با اعلام اینکه نمایشگاه مدل و لباس سال گذشته در اسفندماه برگزار شد و به علت بازخورد خوبی که داشت امسال نیز این نمایشگاه را در کنار نمایشگاه صنعت نساجی قرار دادیم، گفت: با توجه به اینکه صنعت کفش نیز با مد مرتبط است بنابراین در نمایشگاه مداکس (مد و لباس) این نمایشگاه نیز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاید در گذشته نمایشگاه مد و لباس را به تنهایی مجوز نمی دادند و در برگزاری آن با مشکل مواجه بودیم اما جای دادن آن در کنار نمایشگاه صنعت نساجی حواشی آن را از بین برد و اعلام کرد: در این دوره از نمایشگاه شاهد همگرایی و هم افزایی چهار اتحادیه تولید کنندگان پوشاک ، انجمن کارآفرینان صنعت نساجی، کفاشان و پارچه بودیم .

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان نیز با اشاره به اینکه امروزه پوشاک اولویت اول را در خانواده ها دارد و به یک کالای ارزشمند مبدل شده است، گفت: شخصیت آدم ها را با نحوه پوشش و پوشاک میتوان سنجید اما متاسفانه امروزه مقداری از ارزش آن را پایین آوردیم.

خطابخش با بیان اینکه پوشاک به دلیل اینکه در سبد اول خانوارها قرار دارد، اضافه کرد: با توجه به صنعت پوشاک هم می توانیم شاهد اشتغالزایی بالایی باشیم و هم شاهد رونق اقتصادی در سطح جامعه باشیم.

نمایشگاه مداکس( مد و لباس ) برای دومین بار در حالی برگزار شد که شاهد استقبال خوبی از سوی عموم بودیم و با برگزاری این دست از نمایشگاه ها می توانیم شاهد رشد مشاغل خانگی باشیم.

 قابل ذکر است برگزاری این دوره از نمایشگاه به همت  شرکت سها دانش نقش جهان به آدرس https://graph.ir/ است که این شرکت سابقه 15 ساله در برگزاری نمایشگاه دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار