عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال درباره گزینه های استقلال در صورت نیامدن استراماچونی سخن گفت.
کد خبر: ۸۰۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 25 December 2019

شرایط نیمکت استقلال پس از خروج استراماچونی مدتی است که در ابهام قرار گرفته است و در این میان حرف های زیادی در رابطه با جانشین احتمالی این مربی در صورت برنگشتن او زده شده است ، به ویژه با حرکت عجیب شب گذشته استراماچونی که شروط عجیبی برای بازگشت مقابل استقلال گذاشته است . ( در اینجا در این رابطه بیشتر بخوانید )

اخبار ورزشی-در این بین گذشته از گزینه های خارجی، از برخی چهره های داخلی نظیر فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی ( با وجود قراردادی که با سپاهان دارد ) نیز حرف به میان آمده است ‌.

اما علی فتح الله زاده در واکنش به شایعه احتمال جانشینی قلعه نویی به جای استراماچونی برای حضور روی نیمکت استقلال معتقد است که قلعه نویی شانس بالایی برای این مهم داشته و دارد ، البته اگر این مربی تحت قرارداد سپاهان نمی بود و نباشد .

علی فتح الله زاده ، ابتدا در واکنش به حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی ها پاسخ داد:« ما چند گزینه برای جانشیتی استراماچونی در صورت نیامدن او داریم. فرهاد یکی از آنهاست ، شما می دانید که من چقدر فرهاد مجیدی را دوست دارم و مثل بچه خودم است.»

علی فتح الله زاده در مورد احتمال حضور قلعه نویی در استقلال هم گفت:« آقای قلعه نویی هم جزو گزینه های ما هست. خیلی گزینه ها هستند ولی ما وقت نداریم. اما ایشان نمی تواند. ایشان تعهد دارد. ما در حال صحبت کردن در مورد وفای به عهد هستیم و ایشان به سپاهان تعهد دارد.»

او ادامه داد:« اسم نمی برم چون شبهه ایجاد می کند. ببینید ما چند گزینه داریم. ما حتی نمی دانیم که آیا آقای استراماچونی برمی گردد یا خیر. امروز به این نتیجه رسیدیم که تا چند روز دیگر هم صبر کنیم و بعد از آن در این مورد تصمیم گیری کنیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار