میثم زارع کشتی گیر ملی‌پوش کنگاوری که در پی تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود، جراحی شد.
کد خبر: ۸۰۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت زارع پدر این کشتی‌گیر ملی پوش کنگاوری ، درخصوص آخرین وضعیت پسرش اظهارکرد: عمل جراحی میثم ساعت یازده ظهر امروز(سه شنبه) آغاز شد و حدود شش ساعت به طول انجامید.

وی تصریح کرد: به گفته پزشکان عمل جراحی پسرم موفقیت آمیز بوده و آنان از این عمل رضایت داشتند.

وی یادآورشد: دامنه حرکتی دست‌ها و پاهای میثم پس از انجام عمل جراحی بیشتر شده و امیدواریم در ادامه روند درمان وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

وی بابیان اینکه پسرش برای انجام عمل جراحی از بیمارستان رفیده به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده، عنوان کرد: طبق اعلام پزشکان، میثم روز پنجشنبه برای ادامه درمان دوباره به بیمارستان توانبخشی رفیده منتقل خواهد شد.

زارع درخصوص هزینه‌های درمان و جراحی پسرش نیز گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون کشتی، تمام هزینه‌های عمل جراحی و بستری شدن پسرم را فدراسیون پزشکی ورزشی متقبل شده است.

وی در پایان از پیگیری‌های جامعه کشتی ایران برای درمان پسرش قدردانی کرد و افزود: رئیس فدراسیون کشتی، مربیان تیم‌های ملی کشتی، بزرگان کشتی ایران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئولان کمیته ملی المپیک و مسئولین استانی از جمله کسانی هستند که در این مدت مدام وضعیت پسرم را رصد می‌کردند.

مسعود رحمت آبادی رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور نیز از حمایت‌های مسئولان استانی و جامعه کشتی کرمانشاه از این کشتی گیر ضایعه نخاعی شده کنگاوری خبرداد و گفت: بصورت مستمر پیگیر وضعیت میثم زارع هستیم و از هیچ کوششی برای کمک به درمان هرچه سریع تر این کشتی گیر با اخلاق دریغ نمی‌کنیم.

میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا، 18 آبان امسال به دلیل سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شد و با کمک مسئولین استانی و کشوری برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار