کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت کیفی هوا در روز چهارشنبه ناسالم برای گروه‌های حساس است، گفت: غلظت آلاینده‌ها از فردا شب با نفوذ موج ناپایدار به استان کاهش می یابد و روز پنجشنبه بهبود نسبی کیفیت هوا را در اصفهان شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۸۰۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 24 December 2019

ویکتوریا عزتیان با اشاره به تداوم پایداری هوا در استان تا پایان روز چهارشنبه، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت انباشت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی ادامه دارد، افزود: کیفیت هوا در روز چهارشنبه ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: غلظت آلاینده ها از ظهر روز چهارشنبه با نزدیک شدن موج ناپایدار کاهش می یابد؛ روز پنجشنبه بهبود نسبی کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

عزتیان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه دمای هوا، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار