غیبت 30 مدیر در جلسۀ پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان؛
با وجود تاکید و اصرار استاندار کرمان بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری، همچنان مدیران حضور در این نشست‌ها را اولویت خود نمی‌دانند. موضوعی که امروز در بیست‌وسومین جلسه‌ی پنجره واحد نیز به‌دلیل غیبت ۳۰ مدیر، انتقاد فدایی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۰۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 24 December 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان در بیست و سومین جلسه‌ی پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان با انتقاد از عدم حضور شخص مدیران کل در این جلسه بیان کرد: «بارها تاکید کردیم که به دلیل اهمیت جلسه باید شخص مدیران در پنجره واحد سرمایه‌گذاری حضور یابند».
وی با ابراز تاسف از عدم حضور مدیران در جلسات پنجره واحد سرمایه‌گذاری گفت: «۳۸ نفر از مدیران اجرایی استان برای جلسه‌ی امروز دعوت شده‌اند که تنها هشت مدیر شخصاً حضور یافتند».
استاندار کرمان اضافه کرد: «اهمیت جلسه‌ی پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای رفع مشکل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و مردمی است که شغل و امرار معاشی را در حال اجرا دارند».
فدایی افزود: «اعتقاد ما باید بر رفع گرهی از مشکلات مردم باشد، اما متاسفانه عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها در اجرای مصوبات جلسات، اجازه‌ی پیشبرد کارها را نمی‌دهد».
در این نشست استعلام‌ مجوزهای ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی شهرستان‌های رفسنجان، رابر، سیرجان، شهربابک، کرمان، فاریاب، جیرفت، انار، بردسیر و راور بررسی شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار