کد خبر: ۸۰۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 23 December 2019

دکتر مظفری مدیرعامل منطقه ازاد کیش،از حضور و درخشش تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش و حمایت های کیش،ایر درزمینه ورزش و مسوولیت های اجتماعی تقدیر کرد

دکتر مظفری در دیدار با اعضاء تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش از حضور و درخشش این تیم در لیگ برتر هندبال کشور ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کیش، دکتر مظفری قبل از شروع دیدار دو تیم شرکت هواپیمایی کیش و فولاد سپاهان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.
دکتر مظفری ضمن تقدیر و تشکر از حضور این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور اظهار داشت: از موفقیت شما و کسب عنوان در لیگ برتر بسیار خشنود خواهم شد، لیکن چنانچه موفق به کسب عنوان نیز نشدید تنها حضور شما در این مرحله و نبرد قهرمانانه شما باعث سربلندی و افتخار جزیره کیش خواهد بود و امیدوارم تیم های ورزشی منطقه همواره در عرصه های کشوری و ملی موفق بوده و عملکرد خوبی داشته باشند.
در ادامه دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی شائبه دکتر مظفری اظهار کرد: در عرصه حضور تیم ها حمایت اصلی را شخص مدیرعامل سازمان و همکاران در سازمان منطقه آزاد کیش انجام می دهند و ما به عنوان مجری برنامه حضور داریم و تمام سعی خود را در خصوص پیشرفت و عملکرد مثبت ورزشکاران به عمل خواهیم آورد.
در ابتدا این دیدار نیز فرجی مربی تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش از چگونگی دیدارهای این تیم و عملکرد مثبت بازیکنان گزارشی را ارائه کرد.
همچنین در این دیدار نماینده تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش از حمایت و پشتیبانی دکتر مظفری در راستای بسط و توسعه ورزش بانوان تقدیر و تشکر کرد.
پس از این دیدار تیم شرکت هواپیمایی کیش به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان رفت که در پایان توانست مقتدرانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ از سد این تیم بگذرد و در جایگاه چهارم جدول رقابت ها قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار