جدول برنامه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران در مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد ) برای دی‌ماه با حضور فرمانداران 12 شهرستان استان برگزار می‌شود و این مسوولان به تماس‌های تلفنی مردم برای رفع مشکلاتشان پاسخ می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 20 December 2019

نحوه پاسخگویی مسوولان به مردم از طُرق مختلف انجام می شود که از آن جمله ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه ، حضور میدانی آنها در مناطق مختلف و دیدار با مردم از جمله این برنامه ها است .

برنامه ریزی برای حضور مسوولان در مرکز سامد و جواب دادن به سوالات تلفنی مردم شیوه دیگری از پاسخگویی مدیران برای گسترش ابعاد پاسخگویی مسوولان است .

مرکز ارتباط مردم با دولت که به اختصار و در سیستم اداری با عنوان سامد شناخته شده است از زمان فعالیت دولت تدبیر و امید برای ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرد و براساس برنامه مشخص شده مدیران ، افراد از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مشکلات و مسائل خود را مطرح می کنند.

این تماس های تلفنی مردم در همان لحظه توسط مدیران پاسخ داده و رفع می شود و در صورت نیاز به پیگیری با ثبت کد ملی اقدامات بعدی انجام شده و به آنها اطلاع داده می شود .

مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران برنامه ماه پیش رو حضور مدیران مرکز سامد را با ۱۲ فرماندار شهرستان های استان تدوین کرده است و این فرمانداران چهارشنبه های دی ماه در این مرکز حاضر می شوند.

اقدامات برای رفع مشکلات مردم تنها به همین حد خلاصه نشده و نهاد ریاست جمهوری اخیرا از اداره کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری ها خواسته تا راستی آزمایی آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه ها را انجام دهد تا به طور دقیق عملکردها بررسی و موشکافی شود .

مدیر کل عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در خصوص تحقق برنامه های حقوق شهروندی و پاسخگویی مدیران دسگاه های اجرایی مازندران به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت ،جدول برنامه دی ماه با حضور ۱۲ فرماندار شهرستان ها تهیه شد و به آنها ابلاع شده است .

عزت الله هاشم پور افزود : فرماندار شهرستان های نور ، فریدونکنار ، گلوگاه ، نوشهر ، بابلسر ، سوادکوه شمالی ، کلاردشت ، محمودآباد ، بهشهر ، چالوس ، جویبار و نکا در روزهای تعیین شده در این مرکز حاضر می شوند و به سوالات مردم پاسخ می دهند .

مازندران ۲۲ شهرستان دارد که هریک از این شهرستان ها زیرنظر یک فرماندار مدیریت می شوند .

وی مدت زمان حضور هر یک از مسئولان در این مرکز و پاسخگویی به مردم را ۲ ساعت اعلام کرد و ادامه داد : پیش از حضور آنها از طریق رسانه ها اطلاع رسانی در این خصوص انجام می شود تا مردم از حضور این مسوولان آگاهی داشته و سوالات خود را مطرح بکنند .
سمت مسئول ساعت حضور ایام هفته تاریخ
۱ فرماندار نور ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴
۲ فرماندار فریدونکنار ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴
۳ فرماندار گلوگاه ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴
۴ فرماندار نوشهر ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
۵ فرماندار بابلسر ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
۶ فرماندار سوادکوه شمالی ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
۷ فرماندار کلاردشت ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۸ فرماندار محمودآباد ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۹ فرماندار بهشهر ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۱۰ فرماندار چالوس ۸-۱۰ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
۱۱ فرماندار جویبار ۱۰-۱۲ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
۱۲ فرماندار نکا ۱۲-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

 ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار