مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، گفت: رویان نیازمند توسعه پایدار است و برای این منظور باید برنامه ریزی لازم انجام شود.
کد خبر: ۸۰۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱ 19 December 2019

سید محمد محمدی تاکامی عصر امروز در آئین تکریم و تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید رویان، اظهار کرد: رویان ظرفیت توسعه و پیشرفت را دارد و شهردار باید به اتفاق شورا یک تیم 6 نفره تشکیل و به دنبال توسعه پایدار این شهر باشد.

وی بر لزوم رعایت چند نکته در توسعه پایدار تاکید کرد و افزود: مورد توجه قرار دادن مردم و جلب رضایت آنان، تلاش برای اقتصاد پویا و رونق بازار، رعایت اصل مهم محیط زیست که نقش مهمی در توسعه پایدار دارد و همچنین برنامه‌ریزی برای جلب سرمایه‌گذار از نکات مهم در توسعه پایدار است و نباید منتظر درآمد مرسوم، ارزش افزوده و اعتبار دولتی بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از شهردار جدید رویان خواست تا برنامه کوتاه مدت و بلند مدت و جایگاه رویان در استان، کشور و حتی بین‌الملل تعریف کند و در این راه از نخبگان، متخصصان، فرهیختگان، جوانان، پیشکسوتان و تجارب مدیران قبل استفاده و طرح مناسب تهیه کند.

این مسوول افزود: در صورت تهیه طرح مناسب و قابل دفاع که انتظارات از شهر، مردم و دستگاه‌ها در آن دیده شود، استانداری و دولت حمایت و کمک‌های لازم را می‌کند تا محقق گردد.

تاکامی در پایان خطاب به شهروندان هم گفت: دنبال ناجی و معجزه نباشید، اگر دلسوز شهر هستید همه اعم از مردم و مدیران کمک کنند تا رویان به جایگاه واقعی خود برسد.

رئیس شورای شهر رویان در این مراسم از تلاش‌های صادقانه احمد توکلی شهردار سابق قدردانی و اظهار کرد: توکلی با نظر اعضای دوره چهارم و پنجم شهر رویان به عنوان شهردار در این شهر خدمت کرد و اکنون ارتقاء گرفت که این هم موجب افتخار ماست./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار