رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی :
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: استان اصفهان از نظر کشاورزی یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۰۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶ 17 December 2019

به گزارش تابناک ، کامبیز عباسی  در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی اصفهان اظهار داشت: نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان یکی از بهترین و متنوع‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه است.

وی بیان داشت: اقدامات بسیاری در راستای تسهیل تولید محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده که در طول نمایشگاه به اطلاع کشاورزان ارجمند خواهد رسید.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان نیز در این مراسم بیان داشت: امروز یکی از بهترین و کیفی‌ترین نمایشگاه‌های بخش کشاورزی کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

علی یار محمدیان گفت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی ۱۲۰ مشارکت کننده از ۱۴ استان کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.

وی بیان داشت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان، زمینه‌هایی همچون سیستم‌های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و ماشین‌آلات و مکانیزاسیون را در بر می‌گیرد و نسبت به دوره گذشته ۳۰ درصد در تعداد مشارکت کنندگان و ۳۰ درصد در میزان متراژ غرفه‌های نمایشگاهی پیشرفت داشته است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه نیز برنامه‌ها و سمینارهای جانبی مختلفی برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به سمینار توسعه کشاورزی دقیق و هوشمند با استفاده از مکانیزاسیون همراه با اعطای گواهینامه، دوره آموزشی سیستم‌های مدرن آبیاری قطره‌ای با اعطای گواهینامه، سمینار آموزشی کاهش مضرات سموم شیمیایی و توسعه کشاورزی پایدار، سمینار آموزشی ترویجی کشاورزی هوشمند با محوریت پهپاد و پذیرش طرح و ایده‌های نو در مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد.

قابل ذکر است علاقمندان به بازدید از این رویداد نمایشگاهی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار