استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: تمام هم و غم و تلاش دولت، رفع مشکلات اقتصادی جامعه و خدمت رسانی شایسته به مردم است.
کد خبر: ۸۰۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 15 December 2019

عباس رضایی روز یکشنبه هنگام آغاز رزمایش زمستانی پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: دولت به رغم همه مسائل و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های نا جوانمردانه استکبار علیه ملت ایران در تلاش است تا خدمات شایسته و مطلوبی به آحاد مردم ارائه دهد.

وی افزود: تلاش دولت بر این است تا همه درآمد حاصل از طرح صرفه جویی در مصرف سوخت را به جیب مردم و بویژه اقشار نیازمند و ضعیف جامعه برگرداند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه مردم صبور ایران اسلامی از محدودیت‌های امروز دولت خبر دارند ابراز امیدواری کرد که همه دستگاه‌ها بر اساس وظایف محوله با هماهنگی و همکاری و با استفاده از امکانات موجود خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش طرح زمستانی پلیس راه نوعی اعلام آمادگی و نمایش همدلی و هماهنگی نیروها برای خدمت‌رسانی به مردم است.

رضایی با بیان اینکه هیچکدام از ارگان‌ها و دستگاه‌ها به تنهایی نمی‌توانند به مردم خدمت رسانی کنند اضافه‌کرد: هماهنگی و همدلی رمز اصلی موفقیت در کارها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: پهپادی که امروز در این میدان برای استفاده در حوادث به نمایش گذاشته شد، بیانگر این است که دستیابی به فناوری و تکنولوژی روز دنیا کار ساده‌ای محسوب می‌شود و دیگر برای ما یک رویا نیست.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: متخصصان و دانشمندان ایرانی امروز آمادگی و توانایی ساخت هر نوع پهپادی با هر درجه از خدمت در مسائل شهری برای نقشه برداری و استفاده در حوادث را دارند.

وی با توصیه مسئولان هلال احمر برای استفاده از پهپاد در حوادث غیرمترقبه بیان کرد: برای رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی باید هر روز بهتر و مجهز تر از روز قبل باشیم و استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران در همه صحنه‌ها یار و یاور خوبی برای مدیریت استان محسوب می‌شوند گفت: خبرنگاران می‌توانند توانایی دستیابی ایران به این تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا به اطلاع مردم برسانند تا موجبات آرامش بیشتر را برای آنها فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار