کد خبر: ۸۰۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 11 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روح الهی گفت: سومین استان در سطح کشور بودیم که سیستم 194 را راه اندازی کردیم ودومین استانی بودیم که توانستیم کنتور خوان را به صورت آنی برای مشترکین انجام دهیم.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان گرامی جهت دریافت قبض گاز خویش شماره اشتراک گاز خانگی خود را به شماره پیامکی ۲۰۰۰۷۴۱۹۴ارسال نمایند .

دکتر مجید روح الهی، شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد را جز استانهای پیشرو در حذف قبوض کاغذی گاز از ابتدای مهرماه عنوان کرد و گفت: در بسیاری از استانها این عملیات از آذرماه آغاز شد که ما جز استانهای اول کشور در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به فرآیند حذف قبوض کاغذی گاز از اول مهرماه در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: با هدف ارایه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، حذف قبوض کاغذی گاز در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، استقبال شهروندان و رضایت مندی آنان از این طرح را خوب توصیف کرد وگفت: چنانچه شهروندانی در مسافرت بودند و یا به هر دلیلی شماره اشتراک خویش را به این شماره پیامک نکرده اند می توانند مجددا ارسال نمایند تا قبض گاز آنها به صورت دوره ای برای آنها ارسال شود.

وی اظهار داشت: جلوگیری و کاهش ترددهای غیرضروری درون شهری، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و احترام به حقوق شهروندی و کاهش مراجعات به منازل مردم از جمله منافع این طرح است.

روح الهی گفت: با تلاش تیمی و کار گروهی مجموعه کارکنان شرکت گاز استان که بیش از توان وظرفیت نیروی انسانی مشغول فعالیت وخدمات رسانی به مردم هستند انشالله جزء اولین استانهایی هستیم که تا سال ۱۴۰۰ از لحاظ نرم افزاری جهت تسهیل در کار مردم پیشرو هستیم.

وی در پایان گفت: سومین استان در سطح کشور بودیم که سیستم ۱۹۴ را راه اندازی کردیم ودومین استانی بودیم که توانستیم کنتور خوان را به صورت آنی برای مشترکین انجام دهیم.

گفتنی است : حذف صدور قبض کاغذی بخشنامه وزارت نیرو نیز با هدف کاهش مصرف کاغذ، حرکت در مسیر دولت الکترونیک و کاهش هزینه‌ها از تیرماه سال جاری در کشور آغاز شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار