جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران « سینما حقیقت » ۲۴ تا ۲۹ آذر امسال در پردیس سینمایی اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 10 December 2019

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»  ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری محمد حمیدی‌مقدم در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران در حال برگزاری است و از ۲۴ تا ۲۹ این ماه  در پردیس سینمایی اصفهان اکران می شود، تعدادی از فیلم های منتخب نیز در این زمان در سالن سوره اصفهان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی اصفهان گفت: به‌منظور حمایت پردیس سینمایی اصفهان از فعالیت‌های هنری برای اولین بار هنردوستان این خطه می‌توانند فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت را به تماشا بنشینند.

وی افزود: این پنجمین جشنواره بزرگ ملی است که از یک و نیم سال گذشته در  پردیس سینمایی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان تاکید کرد که جشنواره سینما حقیقت بعد ازجشنواره فیلم جشنواره فیلم فجر یکی از معتبرترین و پرمخاطب‌ترین جشنواره های کشوری است که با استقبال بی‌نظیر هنرمندان و هنردوستان مواجه می‌شود.

پناهی نژاد ادامه داد : برترین مستندهایی که در فاصله زمانی ۱۸ تا ۲۳ آذر ماه در جشنواره سینما حقیقت تهران اکران می‌شود در اصفهان از ۲۴ تا ۲۹ آذر  اکران خواهد شد.

وی یاد آور شد: در بخش مسابقه ملی مستندهای بلند جشنواره سینماحقیقت  از جمع ۷۴ فیلم متقاضی، ۱۹ فیلم به بخش مسابقه مستندهای ‌بلند راه یافته اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار