مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از باطل شدن ۸ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه اهواز به دلیل بروز پدیده مه گرفتگی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 09 December 2019

محمدرضا رضایی اظهار کرد: پدیده مه گرفتگی امروز صبح در شهرستان اهواز موجب شد تا ۴ پرواز ورودی و ۴ پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی اهواز باطل و برخی از پروازها نیز با تاخیر انجام شوند.

وی افزود: پرواز شماره ۴۵۸۷ هواپیمایی ماهان در ساعت ۷:۲۰ دقیقه، پرواز شماره ۴۰۱۶ هواپیمایی زاگرس در۷:۳۰ دقیقه، پرواز شماره ۱۲۱۳ قشم ایر در ساعت ۸:۴۵ دقیقه و پرواز شماره ۹۵۷ هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت ۹ صبح امروز از فرودگاه اهواز به مقصد تهران باطل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به پروازهای ورودی همین شرکت‌ها در روز جاری به فرودگاه اهواز ادامه داد: همچنین پروازهای ورودی فرودگاه اهواز از مبدا تهران مربوط به این شرکت‌ها به ترتیب از ساعت ۶:۱۰ دقیقه با شماره ۴۵۸۶، ۶:۲۵ دقیقه با شماره ۴۰۱۷، ۸ صبح با شماره ۱۲۱۲ و ۷:۴۵ دقیقه با شماره ۹۵۶ باطل شدند.

رضایی با اشاره به تاخیر برخی از پروازها گفت: ۴ پرواز خروجی فرودگاه اهواز متعلق به شرکت‌های هواپیمایی کارون در ساعت ۷ صبح با شماره ۲۶۲۳ به مقصد اصفهان، پرواز هواپیمایی کاسپین در ساعت ۷:۵۵ دقیقه با شماره ۰۲۱ به مقصد تهران، هواپیمایی کارون در ۸ صبح با شماره ۲۵۵۱ به مقصد خارک و هواپیمایی آتا در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه با شماره ۵۶۳۶ به مقصد تهران به دلیل وجود پدیده مه با تاخیر انجام می‌شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: از مسافران درخواست داریم تا پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار