رییس سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان از هماهنگی، تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری امتحانات دی‌ماه که در سالن جلسات اداره کل با حضور معاونین و رؤسای ادارات تشکیل شد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 09 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاوری رییس سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان گفت: برنامه امتحانات نهایی قبلا ابلاغ شده است و امتحانات داخلی نیمسال اول ( دی‌ماه ) متوسطه اول و متوسطه دوم نیز از هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به این‌که فرایند برگزاری امتحانات فرابخشی است و تمامی بخش‌های مرتبط این امر با تمهید مقدمات سعی شود فضای مناسبی جهت برگزاری این امر فراهم شود.

رییس سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش عنوان کرد: بازدید از حوزه‌های امتحانی باید با برنامه‌ریزی و هدفمند صورت گیرد به گونه‌ای که استرس در دانش‌آموزان ایجاد نشود و نواقص موجود برطرف گردد.

یاوری گفت: در ایام امتحانات گروه‌بندی مدارس تغییری پیدا نکرد و امتحانات هرکدام از مدارس در گروه خود ( چرخشی، باهنر و رجایی ) برگزار گردد.

 

امتحانات داخلی پایه هفتم، هشتم و نهم و داوطلبان آزاد و مدارس آموزش از راه دور و امتحانات داخلی متوسطه دوم از تاریخ ۹۸/۱۰/۷ تا ۹۸/۱۰/۲۶ و امتحانات نهایی از تاریخ ۹۸/۱۰/۲ لغایت ۹۸/۱۰/۲۳ برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار